اعلام برنامه‌های فرهنگی همزمان با ایام الله دهه فجر در دشت آزادگان

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی فرماندار دشت آزادگان برنامه‌های فرهنگی و عمرانی ایام الله دهه فجر در شهرستان را تشریح کرد.

عباس پور عاطف معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی فرماندار دشت آزدگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انقلاب اسلامی رویدادی بود که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حضور اقشار مختلف مردم به پیروزی رسید.

او افزود: این انقلاب به صورت توأمان «استبداد و استکبار» را هدف گرفت و توانست با استقرار حاکمیت اسلامی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی، اثرات مهمی در روند نظم جهانی و به‌خصوص تحولات جهان اسلام برجای بگذارد.

پور عاطف اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها این است که این انقلاب براساس «ایمان و ارزش‌های دینی و معنوی» و دارای رهبری فرزانه و مرجعی عالیقدر بود و این نقطه تمایز مهم آن از دیگر انقلاب‌ها محسوب می‌شود و هم اکنون نیز با گذشت بیش از ۴۰ سال و اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند که به ۴۰ سالگی نخواهد رسید، دیدیم که رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی گفتند: ملت ایران با استحکام تمام ایستاده است و به توفیق الهی در ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار بیشتر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: همه شاهد هستیم که دشمن نتوانست هیچ غلطی کند و بخشداران، شهرداران و همچنین دهیاران در سطح شهرستان باید با برنامه‌ریزی صحیح و همچنین برگزاری جلسات هماهنگی در سطح منطقه نسبت به فضاسازی در شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین استفاده از فضای حقیقی و مجازی نسبت به برگزاری مراسمات دهه فجر اهتمام داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ستاد دشت آزادگان دارای ۲۴ کارگروه ویژه است، گفت: ادای احترام و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه معزز شهرستان، افتتاح چندین پروژه عمرانی در روستا‌ها و شهر‌ها، راه اندازی پایگاه سلامت، اهدای اجاره بهای منازل مستضعفان، برگزاری مراسم ویژه بانوان و... از جمله برنامه‌های دهه فجر در شهرستان هستند.

با توجه به مصوبه ستاد کرونا کشور و استان خوزستان، مراسم ۲۲ بهمن با شرکت ادارات و مردم به صورت کاروان خودرویی خواهد بود و مسیر حرکت آن متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.