بررسی بیش از ۱۰۰۰ پرونده ساخت و ساز در هشترود

سرپرست اداره نظام مهندسی هشترود و چاراویماق از بررسی بیش از ۱۰۰۰ پرونده ساخت و ساز در شهر‌ها و روستا‌های این دو شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، صلاحی سرپرست اداره نظام مهندسی هشترود و چاراویماق  گفت:از ابتدای امسال تاکنون مهندسان اداره نظام مهندسی هشترود برای ۲۵ هزار متر در حوزه گاز و ۳۵ هزار متر در حوزه ساختمانی اقدام به تشکیل پرونده کرده اند و تفکیک ۳۰۰ پرونده دیگر را نیز به اتمام رسانده اند.

او افزود: اداره نظام مهندسی با ۱۳۵ مهندس ناظر که ۳۵ نفر از آنان دارای پروانه هستند بر تمامی ساخت و ساز‌های شهرستان‌های هشترود و چاراویماق نظارت می‌کنند، اما با توجه به افزایش ۵۰ درصدی ساخت و ساز در این دو منطقه در سال ۹۹، از فارغ التحصیلان دارای پروانه رشته‌های معماری، برق و مکانیک میخواهیم کمک حال این اداره باشند.

او گفت: با دایر شدن اداره نظام مهندسی در هشترود علاوه بر قطع مراجعات مردم به شهرستان میانه، شاهد افزایش کیفیت ساخت و ساز به خصوص در بخش سازه با نظارت مهندسان و سر ناظران خواهیم بود.

صلاحی گفت: این اداره با برگزاری کلاس‌های آموزشی در جهت ارتقای کیفیت ساخت و ساز و افزایش ایمنی ساختمان‌ها و آگاهی بخشی به مردم، قدم‌های موثری در بالا بردن کیفیت انواع سازه‌ها برداشته است.

او افزود: مهندسان اداره نظام مهندسی از مددجویان ادارات بهزیستی و کمیته امداد هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

او گفت: از ادارات متولی ساخت و ساز میخواهیم نظارت بیشتری بر تولیدات معدنی مانند شن و ماسه داشته باشند تا مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت در اختیار عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار