انهدام ۲ باند سرقت وسائط خودرو در پایتخت

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای ۲ باند سارقان لوازم خودرو و دستگیری مالخر اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی اظهار داشت: با افزایش وقوع سرقت باطری و لوازم داخل خودرو، تیمی از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران دستگیری و شناسایی سارق یا سارقان لوازم داخل خودرو وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: با حضور کارآگاهان در محل‌های سرقت، مشخص شد که سرقت‌های لوازم داخل خودرو توسط ۲ سارق حرفه‌ای که به تازگی از زندان آزاد شده اند، انجام می‌شود.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران، به دست آوردند متهمان پس از رهایی از زندان یک باند ۲ نفره را تشکیل و پس از سرقت لوازم داخل خودرو، اموال سرقتی را به مرد جوانی می‌فروشند، اضافه کرد: متهمان که متوجه تحت تعقیب بودنشان شده بودند، مخفیگاه خود را ترک و به محل جدیدی گریختند.

این مقام انتظامی، توضیح داد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مالخر اعضای این باند شناسایی و در حالی که سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ خود در جنوب تهران در حال تردد بود، دستگیر شد.

سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه از مخفیگاه مالخر ۱۱۰ باطری خودرو کشف شد، توضیح داد: مالخر، معترف شد که این اموال را از فرد دیگری خریده که با دستگیری این متهم از مخفیگاه وی، ۲۳۰ باطری نو و کار نکرده کشف شد.

وی با بیان اینکه در مجموع از اعضای این ۲ باند، ۳۴۰ باطری سرقتی کشف شد، افزود: تاکنون ۲۰ نفر از مال باختگان باطری‌های سرقتی شناسایی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری مالخر، ۲ سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو تحت تعقیب نیز در پاتوق جدیدشان شناسایی و دستگیر شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با توجه به دستگیری اعضای این ۲ باند، متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، برای کشف جزئیات پرونده در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.


بیشتر بخوانید

فروش خودروهای سرقتی با سند نمره تقلبی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار