قتل یک زن با داروی مرگبار «تنفس شیطان»! + عکس

قاتلی به نام "تنفس شیطان" با کشتن رقصنده‌ای که از طریق شبکه‌ای اجتماعی با وی آشنا شده بود، به ۳۲ سال حبس محکوم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جوئل اوسی ۲۵ ساله و دیانا کریستیا ۱۸ ساله، به جرم قتل رقصنده ایرلندی، آدریان مورفی، که در یک بلوک آپارتمان در پاترسه‌ی لندن کشته شده بود، دستگیر شدند.

 

حبس تنفس شیطان به مدت دو سال

آدریان مورفی در یکی از آپارتمان‌های باترسئا در لندن مرده پیدا شد.

مردی که یک رقاص را پس از به دام انداختن وی با استفاده از پروفایلی قلابی در برنامه جعلی دوست‌یابی، با دارویی معروف به "تنفس شیطان" مسموم کرد، به حبس ابد با حداقل مدت ۳۲ سال محکوم شد.

جوئل اوسی و نامزد او دیانا کریستیا، با ساخت پروفایل‌های متعدد برای دوستی با مردان نقشه‌ی معتاد کردنشان و سرقت از آن‌ها را داشته‌اند.

در دادگاه کرون کراون بیان شد که امدادگران چند روز قبل به شخص دیگری مراجعه کرده‌اند که به دلایل قانونی نمی‌توان نام برد.توسط اوسی به او نیز مواد مخدر تزریق شده و مورد سرقت قرار گرفته بود.

سپس این زوج با استفاده از مشخصات آن مرد موفق شدند ۸۰۰۰۰۰ دلار (۶۲۰۰۰ پوند) الماس از یک جواهرفروش در نیویورک خریداری کنند.

حبس تنفس شیطان به مدت دو سال

جوئل اوسی

حبس تنفس شیطان به مدت دو سال

دیانا گریستیا

تصور می‌شود آقای مورفی در زمان میان ملاقات با اوسی در اول ژوئن و کشف جسد وی توسط بهترین دوست و شریک سابق او در ۴ ژوئن مرده است.

تلفن وی به پایین توالت پرتاب شده بود، در حالی که یک قوطی کوکاکولا حاوی آثاری از اسکوپولامین داخل آن و اثر انگشت‌های اوسی در بطری‌ای باقی مانده در محل کشف شد.

آزمایش‌های سم شناسی نشان داد که غلظت اسکوپولامین در بدن آقای مورفی برابر با میزان کشندگی آن است.

اوسی قتل غیرعمد را پذیرفت، اما به قتل عمد محکوم شد. او همچنین به اتهام تجویز و توزیع سم، به قصد صدمه زدن، آزار دادن و هفت فقره کلاهبرداری، به جرم خود اعتراف کرد. وی دو مورد سرقت را انکار کرد.

کریستیا یک فقره کلاهبرداری و دو فقره رسیدگی به کالا‌های سرقت شده را پذیرفت، اما او نیز به همه‌ی تحلفات محکوم شد.

حبس تنفس شیطان به مدت دو سال

دورببن مداربسته، جوئل اوسی را در آسانسور آپارتمان آدریان مورفی واقع در باترسئا نشان می‌دهد.

دادستان کریسپین آیلت کی سی در دادگاه اظهار کرد: داروی اسکوپولامین در کلمبیا به عنوان "تنفس شیطان" شناخته می‌شود و سارقان و متجاوزان برای سرکوب قربانیان از آن استفاده می‌کنند.

در روز جمعه با محکوم شدن اوسی به صورت مادام‌العمر، با حداقل ۳۲ سال زندان، دادگستر ویلیام دیویس گفت: شما او را در حال مرگ رها کردید. سپس چه کردید؟ اعتبار و کارت‌های اعتباری او را دزدیدید.

وی افزود: شما کاملاً آگاهانه دوز قابل توجهی از دارو را به آقای مورفی دادید و می‌دانستید باعث مرگ او می‌شود.

هچنین اوسی به دلیل تجویز سم به منظور به خطر انداختن زندگی قربانی، به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد و برای چندین فقره سرقت و کلاهبرداری مجازات جداگانه‌ای در نظر گرفته نشد.

قربانی بازمانده در ۳۰ مه با اوسی ملاقات کرد و گفت که او خود را "رمی" معرفی کرده بود و قربانی را به لندن دعوت کرده بود.

وی پس از نوشیدن یک لیوان آب پرتقال که اوسی برایش ریخت بیهوش و در بیمارستان از خواب بیدار شد. وسایلی از جمله کیف پول، کارت‌های بانکی و دو لپ تاپ وی به ارزش حدود ۲۰۰۰ پوند به سرقت رفته بود. اوسی برای تماس با هر دو قربانی از همان شماره تلفن استفاده کرده بود و بعداً توسط مرد زنده مانده شناسایی شد. با تجزیه و تحلیل تلفن و لپ تاپ اوسی، کریستیا به این جنایت مرتبط شد و مشخص شد که او در اوایل ماه مه اسکوپولامین را بصورت آنلاین خریداری کرده است.

کریستا اهل لانگلی پارک، میل هیل، بارنت در شمال لندن به دلیل قتل، دو فقره سرقت و هشت فقره کلاهبرداری در تاریخ بعدی محکوم خواهد شد.

حبس تنفس شیطان به مدت دو سال

آدریان مورفی توسط جوئل اوسی و دیانا کریستیا به قتل رسید.

به دنبال صدور حکم در پایان سال گذشته، برادر آقای مورفی، رابرت مورفی، گفت: مرگ او یک خلأ بزرگ در خانواده ایجاد کرده است.

وی در بیانیه‌ای گفت: جهان پر از عینیت و شباهت است، اما این را نمی‌توان در مورد برادر ما آدریان گفت. آدریان عشق و هنر را برای هزاران جوان در سراسر جهان به ارمغان آورد.

وی افزود: او همچنین بسیار شوخ طبع بود و همه را با داستان‌های طنز خود می‌خنداند و مردم را دور هم جمع می‌کرد. خانواده ما از اینکه آدریان دیگر در کنار ما نیست دلشکسته اند. او یک خلأ بزرگ در خانواده ما به جا گذاشته است و این واقعیت که دیگر نمی‌توانیم او را ببینیم یا بشنویم، احساس فقدان او را بیشتر می‌کند. آدریان زادگاه خود، شهر کیلکنی را دوست داشت و اگرچه همیشه در حال جهانگردی بود، اما هرگز فرصتی را برای دیدار خانواده و دوستانش از دست نداد.

او در پایان اظهار کرد: امیدوارم مرگ غم انگیز او جلوی این اتفاق را برای هر قربانی بی گناه دیگر بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، حوادث جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار