ادامه محدودیت‌های کرونایی در کتابخانه‌های عمومی اصفهان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: باتوجه به شرایط کرونایی، فعالیت کتابخانه‌های استان اصفهان همچنان به‌صورت محدود ادامه دارد.

امیر هلاکویی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: سعی کردیم با توجه به محدودیت‌ها، خدمات لازم را به شهروندان ارائه کنیم، بنابراین تا حد امکان فعالیت‌ها را به دور از تجمع برگزار می‌کنیم.

او افزود: در ابتدای شیوع بیماری کرونا کتابخانه‌ها تعطیل بودند که با پیگیری‌های لازم در چند مرحله به بازگشایی آن‌ها اقدام کردیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: امسال جشنواره‌های مربوط به کتاب و کتاب‌خوانی به صورت مجازی در حال اجرا هستند و ما نیز در استان، جشنواره‌ها را از طریق فضای مجازی برگزار می‌کنیم.

هلاکویی گفت: جشنواره‌هایی از جمله دفاع مقدس، نذر کتاب، شب یلدا و همچنین جشنواره‌ای به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار کردیم.
او ادامه داد: مردم از برنامه‌های فرهنگی استقبال خوبی می‌کنند و حتی به‌صورت مجازی هم در جشنواره‌ها حضور دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: در این جشنواره‌ها، برنامه‌های زیادی از جمله نشست کتاب، جلسه‌های نقدکتاب، تشکیل گروه‌های مطالعاتی و مشاوره‌هایی مربوط به کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌کنیم.

هلاکویی گفت: تا آخر سال ۳ جشنواره دیگر برگزار می‌کنیم که یکی از آن‌ها به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.