ابلاغ مفاصا حساب بیمه هم غیرحضوری شد

مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی البرز گفت: ابلاغ مفاصا حساب به واگذارنده و پیمانکار به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

اویسی، مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با اشاره به خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از اجتماعات شهروندان، گفت: ابلاغ مفاصا حساب به واگذارنده و پیمانکار به صورت غیر حضوری انجام می شود. 

او در تشریح شرایط این خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی، افزود: اختصاص شماره کارگاه واگذارنده و پیمانکار در شعبه محدوده نشانی قانونی و تکمیل فرم‌های تعهد ابلاغ الکترونیکی و ارسال لیست غیر حضوری از شرایط تحقق ابلاغ مفاصا حساب به واگذارنده و پیمانکار به صورت غیر حضوری  است.

اویسی گفت: برای بهره مندی از خدمت یادشده کافی است نسبت به ثبت نام و ورود به سایت خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی اقدام شود.

شما می توانید با مطالعه عکس زیر با مراحلی را که باید برای بهره مندی از خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی برای ابلاغ مفاصاحساب به واگذارنده و پیمانکار انجام دهید، آشنا شوید.

ابلاغ مفاصا حساب بیمه هم غیرحضوری شد

مفاصا حساب بیمه همان تسویه حساب با بیمه تامین اجتماعی است. در مراحل مفاصا حساب، بیمه نامه ای تهیه می شود، این نامه مفاصا حساب بیمه شامل فاکتورهای مالی و گزارش هایی است که تسویه حساب با بیمه تامین اجتماعی را محرز می کند و برای تسویه حساب در اختیار پیمانکار قرار می گیرد.

انتهای یپام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.