حاج منصور ارضی:

حاج‌قاسم‌ساختن کار مداحان است/ با قدرت نوکری می‌توانیم انقلابی در دنیا به پا کنیم

مداح اهل بیت (ع) گفت: ما با قدرت نوکری خود می‌توانیم انقلابی در دنیا به پا کنیم و همه چیز را برپایه اهل‌بیت (ع) تنظیم کنیم.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حاج منصور ارضی در نشست صمیمی با جمعی از ستایش‌گران جوان آستان اهل‌بیت (ع) که در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه قدم اول بندگی در راه خدا پناهندگی است، اظهار کرد: هر شخصی که در درگاه خداوند پناهنده شود، پذیرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در صلوات حضرت زهرا (س) می‌خوانیم که ایشان مادر تمام دوستدارانشان است، عنوان کرد: به اعتقاد بنده تمام مداحان انتخاب‌شده حضرت زهرا (س) هستند و به همین دلیل باید به مسیری که طی می‌کنیم دقت بیش‌تری داشته باشیم.

این مداح اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه شکل‌گیری مراسم های دعا و نیایش در شهرستان‌ها یک اتفاق بسیار مطلوب است، مطرح کرد: این اتفاق باید زودتر رقم می‌خورد؛ چرا که با یک دشمن مکار در مسیر مبارزه‌ای سرسخت هستیم.

وی با اشاره به اینکه خط حاج قاسم سلیمانی و قاسم‌ساختن اهمیت بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: این مسیر را باید ما مداحان پیش بگیریم؛ با افزایش نیرو‌ها باید این مسیر را ادامه دهیم و یک سامانه جامع برای اطلاع‌رسانی و هشدار نسبت به آفات و خطرات احتمالی شکل بگیرد.

ارضی با بیان اینکه فکر ما باید به تشکیلات باشد، تصریح کرد: باید مناجات‌های شب جمعه و نیمه‌شب را پرشورتر برگزار کنیم؛ چرا که نجات انسان در سحرگاهان است. مردم احتیاج دارند بندگان خداوند باشند و ما نباید اجازه دهیم که دین مردم فصلی باشد و مناجات‌ها تنها به ماه رمضان ختم شود.

وی ادامه داد: ما با قدرت نوکری که داریم می‌توانیم انقلابی در دنیا به پا کنیم و همه چیز را برپایه نظام محبت اهل‌بیت (ع) و ولایت تنظیم کنیم؛ ولی لازمه این موضوع فعالیت تشکیلاتی است.

این مداح برجسته کشور با اشاره به اینکه باید به دستورات مقام معظم رهبری که دستورات زیارت عاشوراست عمل کنیم، یادآور شد: زیارت عاشورا از سلام آغازین که نشانه عبودیت است تا سجده آخر درس‌هایی دارد که باید ترویج شود و درس داده شود.

وی با بیان اینکه جمعیت مداحان و ستایشگران باید افزایش پیدا کند، ابراز کرد: خوشبختانه امروز در تمام شهرستان‌ها مناجات‌خوانی شکل گرفته و این اتفاق یک حرکت نیکوست، ولی نباید به همین موضوع اکتفا کرد و باید مناجات‌خوانی را در تمام مناطق تا روستا‌های دور و نزدیک هم گسترش دهیم.

شورای عالی ستایش‌گران شکل می‌گیرد

احمد واعظی با اشاره به اینکه هرچه تشکیلات ما قوی‌تر باشد تأثیرگذاری بیش‌تری در جامعه خواهیم داشت، اظهار کرد: باید با رویکردی تازه و طرحی نو تحت عنوان شورای عالی ستایش‌گران فعالیت‌های جدیدی در حوزه ستایش‌گری رقم بخورد.

وی با بیان اینکه این شورا متشکل از چند شورا خواهد بود، عنوان کرد: کمیته‌های رسانه، فضای مجازی، پشتیبانی، بررسی عملکرد استان‌ها، صیانت و ... از جمله کمیته‌هایی است که در ذیل این شورا شکل خواهد گرفت.

این مداح برجسته اهل‌بیت (ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم حرکتی مؤثر و پرقدرت زیر بیرق و پرچم اباعبدالله (ع) شکل بگیرد و بتوانیم در خدمت فرهنگ اهل‌بیت (ع) تأثیر بیش‌تری برای مردم و جامعه داشته باشیم.

امروز جمع گسترده مداحان جوان باید تبدیل به جماعت شوند

حاج مهدی سلحشور با اشاره به اینکه ما اسلام سیاسی را از حاج منصور ارضی یاد گرفتیم، اظهار کرد: مشکل اصلی ما تشکیلات است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز بسیاری از مداحان جوان هر کدام در یک شهرستان جریانی را شکل داده‌اند، عنوان کرد: تمام این مداحان مستقیم یا غیرمستقیم از حاج منصور استفاده بهره برده‌اند و حالا وقت آن است که این جمع متشکل شده و به جماعت تبدیل شوند و از یک اتاق فرمان حکیم و آگاه خط بگیرند؛ باید جریانی شکل بگیرد که به روز اخبار و نکته‌ها به مداحان داده شود.

این مداح برجسته در پایان یادآور شد: کشور ما بستر اتفاقات و حوادث پی در پی و متنوع است در نتیجه این گونه جلسات باید بیش از پیش از برگزار شود تا انس و ملاطفت این جمع نورانی بیش‌تر گردد.


انتهای پیام/

برچسب ها: منصور ارضی ، مداحان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار