نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

بزرگداشت مناسبت‌های دهه‌فجر ضمن رعایت دستورات ستاد کرونا برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در ایام دهه فجر باید مراقبت کرد که برگزاری هر اجتماع و بزرگداشتی با رعایت مسائل بهداشتی انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: در این ایام باید مراقبت کرد که برگزاری هر اجتماع و بزرگداشتی با رعایت مسائل بهداشتی انجام بگیرد، نباید کرونا بهانه‌ای شود که حتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هیچ مراسمی برگزار نشود.

امام جمعه قزوین افزود: درخواست ما از ستاد کرونا این است که سختگیری‌های غیر لازم برای برگزاری شعائر دینی و انقلابی صورت نگیرد، زیرا مردم به خوبی متوجه این موضوعات خواهند شد و بسیار بجاست که با تصمیم گیری خوب و هوشمندانه از ایجاد تضاد و دوگانگی در بین مردم جلوگیری کنیم تا در شرایط کرونایی و با رعایت تمام مسائل بتوانیم شعائر دینی را بجا بیاوریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ درواقع انقلاب شروع شد و جریان مقاومت شکل گرفت، این انقلاب باید زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) شود، این موضوع جزو آرمان‌های انقلاب ما و چشم انداز این انقلاب است، بنابراین باید تکلیف خود را در استمرار این انقلاب بدانیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طی همه این سال‌ها فتنه‌های متعددی را پشت سرگذاشته است و فتنه‌های پیش روی این انقلاب قرار دارد که حتما خواهد آمد، فتنه بنی صدر، فتنه منافقین، فتنه خلق مسلمان، فتنه کودتای نوژه، فتنه طبس، فتنه ۸۸، فتنه مذاکره و فتنه برجام و امروز هم فتنه کرونا ما را دربرگرفت.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: کرونا امروز نقش یک فتنه را ایفا می‌کند، از یک سو عامل بیماری برای مردم ما شده و از سوی دیگر در ابعاد مختلف درحال فتنه گری است، بنابراین باید با نگاه هوشمندانه و بصیرت مندانه در میدان مدیریت این فتنه قرار بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار