تازه داماد پس از قتل پدرزن جسد او را در بتن مخفی کرد!

مرد بریتانیایی به پدر نامزدش خنجر زد، جسد او را در بتن انداخت و سپس او را در جنگل دفن کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفته می‌شود مارکوس ریکتس از بیرمنگام، در کمین ویلیام اسکاتی گلدین - که خانواده اش می‌خواهند در صورت محکومیت، مارکوس اعدام شود - نشست و جسد او را قبل از دفن در دره هد آلاباما، در یک طبل بزرگ انداخت.

یک مرد انگلیسی که در آمریکا زندگی می‌کند، به قتل پدر نامزدش و محصور کردن جسد او در بتن متهم است.

خانواده مقتول می‌خواهند مارکوس ریکتس ۲۴ ساله در صورت مقصر شناخته شدن به علت ضربات مرگبار چاقو به ویلیام اسکاتی گلدین ۵۹ ساله، با مجازات اعدام روبرو شود.

ریکتس از بیرمنگام، وست میدز، در سال ۲۰۱۷ به ایالات متحده نقل مکان کرد تا با عشق خود کسیتی هیل زندگی کند. آن‌ها هنگام بازی‌های ویدیویی زنده ایکس-باکس با یکدیگر آشنا شده بودند.

وی اعتراف کرده است که جنازه آقای گلدین را در یک درام بزرگ و سپس بتن انداخته و بعد آن را در یک جنگل در پشت باغ قربانی در ایالت آلاباما دفن کرده است.

علی رغم اینکه خانواده آقای گلدین خواستار اعدام ریکتس در صورت گناهکار بودن هستند، دادستان گفته است که وی قصد ندارد پیگیر مجازات اعدام باشد.

قتل وحشیانه مرد توسط داماد آینده اش

ریکتس در مورد قتل پدر چهار فرزند، که جسدش در جولای ۲۰۱۸ در نزدیکی خانه اش در شهر، ولی هد پیدا شد، با التماس اعلام بی گناهی کرد.

برادر آقای گلدین، ریچارد ۶۶ ساله، به سان گفت: "چه جور آدمی زندگی یک نفر را می‌گیرد؟ این خیلی اشتباه است - هیچ کس این حق را ندارد. هیچ کس حقش نیست این اتفاق برایش بیفتد. "

"برادرم در تلاش بود تا به آقای ریکتس انگیزه دهد که به چیزی غیر از آن آشغالی که هست تبدیل شود. در عوض، او در کمین برادرم نشست، با چاقو او را کشت و سپس دفنش کرد. "

ریکتس از اتهام قتل عام، که مجازات آن مرگ است، اجتناب کرد.

قتل وحشیانه مرد توسط داماد آینده اش

قتل وحشیانه مرد توسط داماد آینده اش

روش اصلی اعدام در آلاباما تزریق کشنده است؛ اما یک زندانی اعدام، حق انتخاب دارد تا در صندلی برقی بمیرد.

اعتراف امضا شده ریکتس، که در اوراق دادگاه ثبت شده، ادعا می‌کند که او از آقای گلدین، مکانیک سابق، می‌ترسیده، زیرا او "بدرفتار" بوده و او را با قمه تهدید کرده بوده است.

مرد بریتانیایی گفت: "او چندین بار به من گفت که من را خواهد کشت. "

او می‌گوید که قتل را از شریک زندگی خود پنهان کرده بوده است.

ریکتس ادعا می‌کند پس از اینکه پدر نامزدش او را به سرقت 'ادویه' از او متهم کرده، در دفاع از خود به سینه آقای گلدن خنجر زده است. در انگلیس، شاهدانه مصنوعی به عنوان "داروی زامبی" شناخته می‌شود.
ریکتز نوشت: "من از شدت ترس، شروع به آوردن چاقو به رختخواب کرده بودم. اسکاتی با چوب بیس بال شروع به زدن من کرد و من عصبانی شدم. "

قتل وحشیانه مرد توسط داماد آینده اش

قتل وحشیانه مرد توسط داماد آینده اش

"من یک بار به سمت راست قفسه سینه اش چاقو زدم؛ سپس یک بار از پشت به شانه چپش ضربه زدم؛ و در آخر به پهلویش چاقو زدم؛ و یادم می‌آید که  از پهلویش صدای ترکیدن شنیدم. "

"به خودم آمدم و دیدم با دستان آغشته به خون در اتاق نشیمن نشسته ام. سپس به پایین راهرو نگاه کردم و بدن او را دیدم و از ترس جا خوردم. "

وی ادعا کرد که جسد آقای گلدین را در یک  طبل پلاستیکی فرو کرده و آن را در بتن انداخته و یک هفته بعد آن را در یک منطقه جنگلی دفن کرده است.

بقایای بدن آقای گلدین دو ماه بعد و پس از اعلام خبر پلیس پیدا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، حوادث جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۴:۴۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
راست میگن که خارجیا عاطفه وقوم وخویشی سرشون نمیشه
آخرین اخبار