ضرورت برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز درشهرستان بناب

فرماندار بناب برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان را مهم عنوان کرد و گفت:در این راستا انتظار داریم ،نهاد‌های مربوطه از همان دقیقه اول ساخت و ساز‌های غیر مجاز با آن‌ها برخورد کنند،تا مشکلات ثانویه ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، شهریار فتحی فرماندار بناب  گفت‌: در حوزه ساخت و ساز‌های غیرمجاز باید بگویم، پیشگیری بهتر از درمان است یعنی آن که در مواجهه با چنین ساخت و ساز‌هایی می‌بایست ،از همان دقیقه اول و پی ریزی ساختمان با آن برخورد شود، تا در ادامه با مشکلات ثانویه مواجه نشویم.

او افزود:شهرداری و سایر نهاد‌های خدمات‌رسان مانند جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها می‌بایست، با جدیت با ساخت و ساز‌های غیر مجازی که در این شهرستان انجام می‌شود ،برخورد کنند چراکه بعد از ساخت ساختمان برخورد با این افراد طولانی‌تر خواهد شد.

او ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان را خطری بزرگ برای نسل‌های آینده اعلام کرد و گفت: با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی ملی و کشاورزی قطعاً مشکلاتی از قبیل امنیت غذایی و طبیعت نسل‌های آینده به خطر خواهد افتاد و ما می‌بایست از همین الان به فکر فرزندان این شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه ساخت و ساز مسکن همواره نیاز مردم بناب بوده و خواهد بود گفت: قطعاً ساخت و ساز‌ها می‌باید،بر حسب اصول و رعایت برخی از استاندارد‌ها انجام شود و ما قطعا مخالف ساخت و ساز‌های مجاز نخواهیم بود،اما ما معتقدیم در ساخت و ساز‌ها می‌بایست از اصول شهرسازی رعایت شوند.

فتحی در پایان تعامل و همکاری سازمان‌ها و نهاد‌ها را در مواجهه با ساخت و ساز‌های غیر مجاز را مهم عنوان کرد و گفت: امیدوارم در آینده شاهد باشیم ،با برنامه‌ریزی ادارات و نهاد‌ها به شکلی هدفمند با ساخت و ساز‌های غیرمجاز برخورد شود، که در ادامه شاهد مشکلات فعلی در این حوزه نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.