راهداران مهابادی راه دسترسی به ۱۹۳ روستا را باز کردند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: با تلاش مستمر راهداران ۱۹۳ راه روستایی که به دلیل بارش برف بسته شده بود، بازگشایی شد.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در پی بارش برف ۱۹۶ روستای این شهرستان با مشکل برفروبی جاده‌ها و بازگشایی آن روبرو بودند که با تلاش مستمر راهداران از این تعداد راه ۱۹۳ روستا بازگشایی شده است.

خادمی با بیان اینکه بیشتر روستا‌های بخش مرکزی در مناطق صعب العبور قرار دارند و تلاش مستمر راهداران برای بازگشایی مسیر زمانبر است، افزود: ارتفاع برف در برخی محور‌های خلیفان به بیش از ۱ متر رسیده و کولاک شدید مانع از پاکسازی سریع جاده می‌شود.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: امسال برای تسریع در عملیات راهداری و برف‌روبی در این شهرستان علاوه بر راهدارخانه مرکزی، راهدارخانه "کیتکه" (گردنه جواله‌ره‌شان) و "کله‌گاوی" (گردنه زمزیران) در مسیر مهاباد - سردشت، "قره‌بلاغ" (مسیر مهاباد - بوکان) و ۲ راهداری سیار در گردنه "آفان" و گردنه "شیخان" این شهرستان نیز فعال است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از همشهریان خواست در فصل زمستان قبل از سفر در مناطق کوهستانی و برفگیر این شهرستان با شماره‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.