در دیدار سجادی و ستاری مطرح شد؛

مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح‌های فناورانه تسهیل شود

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برهم افزایی برای تسهیل مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در توسعه صنایع دانش بنیان تاکید کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید کاظم سجادی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دیدار کرد.

سید کاظم سجادی در این دیدار در خصوص هم‌افزایی هر دو دستگاه در جهت تسهیل مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح‌های فناورانه و توسعه صنایع دانش بنیان گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

در این دیدار همچنین با اشاره به اهمیت و ظرفیت بسیار عظیم ایرانیان خارج از کشور بر ضرورت فعال سازی کارگروه علوم و فناوری‌های نوین شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و برگزاری وبینار با نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و ایرانیان علاقه‌مند جهت معرفی برنامه‌های معاونت علمی و فناوری تاکید شد.

همکاری در جهت ارائه تسهیلات ورود کارآفرینان خارجی طرف همکاری با شرکت‌های دانش بنیان از طریق صدور روادید تجاری و فناوری از دیگر محور‌های گفت‌وگو در این دیدار بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار