مهارت آموزی بیش از ۱۸ هزار نفر البرزی در شرایط فعلی کرونا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز گفت: ۱۸ هزار و ۶۲۸ البرزی در ۹ ماهه ابتدای سال از آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

تقی غیاثی تبار،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: بیش از ۱۸ هزار نفر البرزی در ۹ ماهه ابتدای سال  با وجود شیوع کرونا، در بخش دولتی و مراکز غیردولتی استان آموزش‌های مهارتی فراگرفتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز افزود: این آموزش‌ها در شرایط خاص محدودیت‌های کرونایی و رعایت همه ضوابط‌های بهداشتی به منظور  پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بخش‌های مختلف دولتی و آموزشگاه‌های آزاد بخش خصوصی در خوشه‌های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی اجرا شده است.

غیاثی تبار گفت: آموزش‌های بخش دولتی در مراکز ثابت ۹ هزار و ۱۳۹ نفر از جمله پادگان، زندان، سکونت گاه‌های غیر رسمی، کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار، کارگاه ثابت شهری، روستا، سیار شهری، اصناف، مراکز جوار کارگاهی، ضمن کار، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی و مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی و ۹ هزار و ۴۸۹ نفر دوره نیز در ۲۶۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای استان در ۲۶ رشته انجام گرفته است.

 مهارت‌آموزی راهکار رفع مشکل بیکاری در شرایط فعلی است و این اداره کل با ارایه آموزش‌های مهارتی به دنبال کمک به اشتغالزایی جوانان است.

انتهای پیام/ ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.