تولید چگونه رونق می‌گیرد؟ / راهکار‌های دریافت وام برای توسعه صنایع و مشاغل

صاحبان صنایع می‌توانند موانع اقتصادی خود را با تسهیلات رونق تولید از پیش روی بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی است مشکلات اقتصادی دامنگیر صنایع و شرکت ها شده است و این مشکلات شرکت و صنعت ریز و درشت هم نمی شناسد و گریبان عده ای را گرفته و ممکن بود الباقی را نیز به نوبت بگیرد.

تا این که سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب، رونق تولید نامیده شد و اینجا بود که کارگروه رفع موانع تولید معنای اجرایی گرفت تا دستگیر صنایع شود.

رامین ربیعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز در این باره در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: رونق تولید، سرفصلی است که از منابع داخلی بانک ها تامین می شود و صنایع خرد و کلان برای دریافت تسهیلات آن کافی است در سایت بهین یاب وارد شوند و فرم مربوطه را پر کنند تا درخواست آنان ثبت شود.

او افزود: این درخواست در مدت یک هفته توسط اداره صمت بررسی و در کارگروه رفع موانع تولید مطرح می شود.

ربیعی با با بیان این که نماینده صنایع، بانک ها و ادارات مربوطه در کارگروه رفع موانع تولید حضور دارند، گفت: پس از تایید درخواست تسهیلات صنایع در کارگروه یادشده، وام با سود هجده درصد و با میزان پرداخت نامحدود به صنایع پرداخت می شود.

او افزود: فرق کارگروه رفع موانع تولید با مراجعه مستقیم صنایع به بانک ها در این است که در حالت اول، مسئولان ارشد استانی پیگیر پرداخت وام به صنایع می شوند و به نوعی مراحل پرپیچ و خم بانکی را تسهیل می بخشند تا چرخ صنایع زودتر به حرکت دربیاید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اخلاقی
۱۵:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
می گن وام می دنا بعد می ریم می بینیم خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۱۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
با 18 درصد سود و این جور مالیات گرفتن // محکوم به ورشکستگی هستی // هیچی نمیتونی تولید کنی که ارزش افزوده ان بیشتر // 18 درصد سود و این مالیاتهای سنگین باشه