کشف تخلف ۶ شرکت بازرگانی نهاده دام در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از کشف تخلف ۶ شرکت بازرگانی به مبلغ ۴۲ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در زمینه نهاده‌های دامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی اعلام شکایت سازمان بازرسی استان مبنی بر اینکه شش شرکت بازرگانی، با وجود فروش نهاده‌های دامی در سامانه بازارگاه و مهلت یک هفته برای ارسال و تحویل بار به مصرف‌کننده نهایی، از ارسال بار به استان امتناع کردند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا یک تیم متشکل از ماموران پلیس جرائم اقتصادی، پلیس امنیت اقتصادی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل جهاد کشاورزی استان تشکیل و ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی با همکاری با تعاونی‌های مرغداری و دامداری، انبار‌های ارسال بار و شرکت‌های حمل و نقل و باربری نهاد‌های دامی را مورد رصد قرار دادند.


بیشتر بخوانید


امان اللهی اضافه کرد: با اخذ مستندات تخلفات این شرکت‌ها و هماهنگی قضایی، این پرونده برای هر یک از شرکت‌ها تشکیل و با پیگیری انجام شده، در نهایت انواع نهاد‌های دامی شامل ذرت، سویا و کنجاله، به وزن ۶۴۷ تن و ۷۰۰ کیلوگرم جذب و به خریداران واقعی تحویل شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.