تغییر سن مبتلایان به کرونا/ کودکان و نوجوانان نیز از ابتلا به کرونا در امان نیستند

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بر پرهیز از غفلت و ساده انگاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شکل گیری موج جدید شیوع کووید_۱۹ تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ضامن صالحی فرد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به خطر افزایش شیوع بیماری کرونا، هرگونه سهل انگاری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خیانت ملی است.

او، افزایش بیماران مشکوک به علائم بالینی کرونا را به عنوان زنگ هشداری برای شروع موج چهارم بیماری عنوان و بر پرهیز از غفلت و ساده انگاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شکل گیری موج جدید شیوع کووید_۱۹ تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


صالحی فرد با بیان اینکه در حال حاضر تعداد موارد بستری به یک سوم کاهش و فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح کشور و استان کاهش داشته است افزود: حفظ وضعیت موجود نیازمند توجه مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی است.

او ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد، تغییر سن مبتلایان به کرونا رخ داده است و افراد زیر ۲۰ سال، کودکان و نوجوانان نیز از ابتلا به کرونا در امان نیستند.

صالحی فرد گفت: دانشگاه علوم پزشکی با اجرای طرح کنترل اپیدمی کووید ۱۹ بصورت محله و خانواده محور، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح کشور موفقیت‌هایی در زمینه مراقبت، حمایت و نظارت در امر کنترل این بیماری منحوس کسب نموده است.

او افزود: پیش از این نیز کارنامه درخشانی از همکاری سپاه و بسیج در امر ریشه کنی فلج اطفال حاصل شده است.

صالحی فرد در پایان ابراز امیدواری کرد: ضمن موفقیت این طرح، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم از بروز موج چهارم بیماری کرونا پیشگیری و به زودی، شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس باشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.