فولاد خوزستان و رکورد منفی در بازی‌های خارج از خانه

تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر میهمان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز تیم فولاد خوزستان در دیداری حساس و در خانه حریف به مصاف تیم انتهایی جدولی ماشین سازی تبریز خواهد رفت دیداری که شاگردان نکونام به پیروزی در این مسابقه و بازگشت به کورس مدعیان  لیگ برتر بسیار امیدوارند.

اما این دیدار از جهتی دیگر نیز برای شاگردان نکونام نیز مهم است. فولادی‌ها با هدایت نکونام در ۱۰ مسابقه قبلی خود در مسابقات خارج از خانه موفق به پیروزی نشده اند و ۶ تساوی و ۴ باخت را کسب کرده اند.

فولادی‌ها در ۱۰ مسابقه قبلی خارج از خانه خود مقابل پارس جنوبی، ذوب آهن، سپاهان، تراکتور و گل گهر (۲ بار) به تساوی رسیده اند و مقابل نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و پرسپولیس تهران (۲ بار) شکست خورده اند.

آخرین پیروزی تیم فولاد خوزستان در مسابقات خارج از خانه خود در لیگ برتر مقابل تیم فوتبال پیکان و در لیگ نوزدهم بوده است که در آن بازی شاگردان نکونام موفق شدند تیم پیکان ر ادر تهران و با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهند.

فولادی‌ها در حال حاضر با ۱۵ امتیاز از ۱۱ مسابقه در رتبه دهم جدول قرار دارند و با پیروزی مقابل ماشین سازی می‌توانند علاوه بر پایان دادن به رکورد منفی خود پنج پله در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

شاگردان نکونام به پیروزی در این مسابقه و پایان دادن روند پیروز نشدن‌های خود در لیگ برتر بسیار امیدوار هستند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار