خبرنگار آمریکایی:

ترامپ رفت، اما ترامپیسم پا برجاست/ ارباب دروغ هیچگاه تا این حد تنها نبود

خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان معتقد است دونالد ترامپ آخرین روز‌های ریاست‌جمهوری خود را در تنهایی بی‌سابقه‌ای گذراند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار ویژه سی ان ان که مسئولیت پوشش اخبار دونالد ترامپ را در دوره ریاست جمهوری او برعهده داشت معتقد است رئیس جمهور سابق آمریکا هیچگاه تا این اندازه تنها نبوده است.

جیم آکوستا اعلام کرد ترامپ آخرین روز‌های خود در کاخ سفید را تنها و غمگین گذراند و هیچگاه تا این اندازه تنها نبوده است. او در حالی کاخ سفید را بعد از ۴ سال ترک کرد، که گروه اندکی قریب به ۲۰۰ نفر در پایگاه مشترک اندرو به استقبال او آمدند. خبرنگار سی ان ان دیدن چنین منظره‌ای را غم بار و رقت انگیز توصیف می‌کند.

این خبرنگار آمریکایی، که روز‌های پرچالشی را با ترامپ در نشست‌های خبری کاخ سفید گذرانده، معتقد است اگر حمله به کنگره آمریکا رخ نمی‌داد، پایان ریاست جمهوری ترامپ شکل دیگری به خود می‌گرفت. به گفته آکوستا، ترامپ پس از حوادث کنگره از شبکه محبوبش توئیتر کنار گذاشته شد و ارتباطش با حامیانش محدود بود. چنین دوره‌ای برای ترامپ غیر معمول بود.

آکوستا پیش بینی می‌کند ترامپ در خارج کاخ سفید دیگر جایگاهی در میان رسانه‌ها نخواهد داشت، حتی شبکه حامی او فاکس نیوز نیز از اعزام خبرنگار به محل اقامت وی در پالم بیچ فلوریدا امتناع کرده است.

این خبرنگار آمریکایی البته چنین روندی را موقت می‌داند و معتقد است جریان پوپولیستی که او را راهی کاخ سفید کرد بار دیگر او را به کانون توجه‌ها برمی گرداند. هر چند با رخداد‌های هفته‌های پایانی او درکاخ سفید، دیگر وی توانایی نمایندگی یک حزب سیاسی و بازگشت به کاخ سفید را ندارد.

آکوستا بار دیگر ترامپ را «ارباب دروغ» خطاب کرد و گفت واقعیت‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت. هر چند ترامپ رفته، اما ترامپیسم هنوز پابرجاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار