در بسته حوادث امروز بخوانید؛

اعتراف باند سارقان مسافرنما به ۳۸ فقره سرقت / توقیف موتورسیکلت قاچاق در اتوبان صفه اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

اعتراف باند سارقان مسافرنما به ۳۸ فقره سرقت

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت راننده مسافرکش یک دستگاه خودروی سواری پراید مبنی بر اینکه ۳ نفر در پوشش مسافر وی را به بیرون از شهرستان برخوار هدایت کرده و سپس با تهدید سلاح سرد خودرو را سرقت و متواری شدند کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان با حساسیت ویژه‌ای پرونده این سرقت را پیگیری کردند.

او افزود: کاراگاهان با انجام یک سری اقدامات ویژه و هوشمندانه خودروی مسروقه را در یکی از محله‌های شهرستان به صورت بلاصاحب کشف کرده و با بررسی‌های علمی و تخصصی هویت سارقان که غیر بومی و دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، حمل مواد مخدر و شرارت بودند را به دست آورده و با اشرافیت بالا و پی جویی مجرمان سابقه دار سرانجام مخفیگاه آنان را مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی متهمان در مخفیگاه خود دستگیرو به یگان انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۶ فقره سرقت خودرو در پوشش مسافر و ۳۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و ۵ مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند که این افراد نیز در شهرستان‌های اصفهان و نجف آباد شناسایی و توسط ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: به رانندگان مسافرکش توصیه می‌کنیم از سوار کردن افراد مشکوک که حالت طبیعی ندارند خودداری کرده و به پیشنهاد‌های وسوسه انگیز پاسخ ندهند و در صورتی که مسافری قصد تغییر مسیر ناگهانی را داشته و بخواهد مسیر را به سمت بیابان و بیرون از شهر هدایت کند به موضوع مشکوک شده و از ادامه مسیر خودداری کنید.
 

توقیف موتورسیکلت قاچاق در اتوبان صفه اصفهان

سرهنگ "کامران ریاحی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی اصفهان بیان داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در اتوبان صفه اصفهان مشاهده کردند یک وانت مزدا در حال حمل یک دستگاه موتورسیکلت هوندا است که بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: این خودرو متوقف و یک موتورسیکلت هوندا ۲۵۰ سی سی خارجی که راننده مدارک مثبته و قانونی گمرکی را ارائه نداد نیز توقیف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی اصفهان ادامه داد: ارزش موتورسیکلت کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ ریاحی از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

کشف ۱۶ ماینر قاچاق در اصفهان

سرهنگ "کامران ریاحی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان بیان داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند تعدادی دستگاه ماینر قاچاق در منزلی وجود دارد که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل مورد نظر بازرسی شد که ۱۶ دستگاه ماینر فاقد مدارک قانونی و مجوز‌های مربوطه کشف شد.
اعتراف باند سارقان مسافرنما به ۳۸ فقره سرقت / توقیف موتورسیکلت قاچاق در اتوبان صفه اصفهان


سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان ادامه داد: ارزش ماینر‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ ریاحی از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

دزد لامپ‌های معابر در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ"حمیدرضا اکبری بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لامپ در معابر شهر اصفهان، دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها مشخص شد، سرقت‌ها توسط یک سارق حرفه‌ای انجام شده است که پس از شناسایی سارق و هماهنگی با مقام قضائی، متهم طییک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان "اصفهان" در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان به هشدار‌های انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته و مغازه‌ها و منازل خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.
 

تانکر ۲۰ هزار لیتری بنزین در اصفهان

فرهاد کاوه آهنگران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۸ و ۳۷ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

او با بیان اینکه این تانکر حامل ۲۰ هزار لیتر بنزین بوده است، ابراز داشت: این حادثه در بزرگراه آزادگان مسیر شمال به جنوب، نرسیده به مجموعه پل‌های استقلال اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برای امدادرسانی به این حادثه نیرو‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های چهار، شش، ۱۰، ۱۶، ۲۱ و ۲۲ همراه با اطفائیه‌های سنگین و فوق سنگین همراه با نیرو‌های آتش نشانی شاهین شهر و پالایشگاه اصفهان اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این حادثه راننده تانکر آسیب دیده است، ابراز داشت: خوشبختانه در این حادثه آتش سوزی نداشتیم.

انتهای پیام/م
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.