فوت ۴ بیمار کرونایی در اردبیل/ ۲۴ بیمار جدید بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۲۴ بیمار تازه بستری شده ۱۷ بیمار در اردبیل و ۳ بیمار در پارس آباد، ۱ بیمار در مشگین شهر، ۱ بیمار در گرمی و ۲ بیمار در خلخال بستری شده اند.

حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: ۵۴ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.

او افزود: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهر‌های پارس آباد و خلخال در وضعیت زرد و شهر‌های اردبیل، مشگین‌شهر، بیله سوار، سرعین، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.