برخورد با فروشندگان مواد پروتئینی متخلف در اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با فروشندگان مواد پروتئینی متخلف در اردبیل برخورد جدی می‌شود.

برخورد با فروشندگان مواد پروتئینی متخلف در اردبیلبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به بازرسی از واحد‌های صنفی پروتئینی گفت: به لحاظ عدم توجه تعدادی از قصابان به قیمت مصوب کمیسیون نظارت، گشت مشترگی در مرکز استان اردبیل با حضوربازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت و همکاران تعزیرات حکومتی برگزار و بازرسی از واحد‌های صنفی پروتئین فروشی در سطح استان انجام شد.

او افزود: در همین راستا از اول فروردین ماه امسال تا پنجم بهمن ماه بیش از ۲۷۶۶ واحد صنفی پروتئین فروشی در مرکز استان بازرسی بعمل آمد و برای ۱۰۳ واحد صنفی متخلف، پرونده تخلف تشکیل که مجموع ارزش ریالی پرونده‌های متشکله ۴ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ۱۷۶ هزار و ۴۰۰ ریال است.

صادقی ادامه داد: عمده تخلفات واحد‌های پروتئینی مربوط به گرانفروشی، عدم نصب نرخنامه، عدم رعایت موازین بهداشتی و ... بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تمامی پرونده‌های تخلف متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

صادقی در ادامه افزود: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر، تقلب و ... از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.