بهره برداری از ۳۸۵ طرح عمران روستایی و عشایری در آذربایجان شرقی

رئیس کارگروه روستایی و عشایر دهه فجر آذربایجان شرقی گفت:۳۸۵ طرح عمران روستایی و عشایری همزمان با دهه فجر در آذربایجان شرقی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام نجفی رئیس کارگروه روستایی و عشایر دهه فجر آذربایجان شرقی در جلسه ستاد دهه فجر مراغه گفت: برای بهره برداری از ۳۸۵ طرح عمران روستایی و عشایری ۳۸۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

حجت الاسلام نجفی  افزود: طرح های  هادی، گازرسانی، برق، آبرسانی، توسعه شبکه مخابرات و اینترنت امسال در روستا‌های استان آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود.

او گفت: در طول دهه فجر صد‌ها برنامه فرهنگی، تبلیغاتی و ورزشی  به صورت حضوری و مجازی با مشارکت روستاییان و عشایر با محوریت تبیین گام دوم انقلاب در استان برگزار می‌شود.

 رئیس کارگروه روستایی و عشایر دهه فجر استان  گفت: در طول دهه فجر و به مناسب سال جهش تولید نمایشگاه تولیدات و توانمندی‌های روستاییان و عشایر در شهرستان‌های آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نجفی افزود: طرح واکسیناسیون دام‌های روستاییان و عشایر نیز همزمان با دهه فجر به صورت رایگان در مناطق روستایی و عشایری انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: بیش از ۷۰ درصد طرح‌های عمرانی دهه فجر در این شهرستان توسعه و عمران روستا‌ها است.

 موسوی حسینی افزود: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۷۸ طرح عمرانی با صرف ۴۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: گازرسانی به ۱۱ روستا، اجرای ۷ طرح برق رسانی و مقاوم سازی خانه‌های روستایی از جمله طرح ‌های روستایی دهه فجر در مراغه است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: همزمان با دهه فجر ۳۱۰ میلیارد تومان طرح صنعتی در مراغه به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار