عنابستانی: به هیچ وجه به خودم اجازه سیلی زدن به صورت هیچکس را نمی‌دهم

نماینده سبزوار در مجلس در رابطه با ماجرای درگیری اش با سرباز در خط ویژه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه  خبرنگاران  جوان، علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار، خوشاب، جوین، جغتای، داورزن، ششتمد در مجلس نماینده سبزوار در مجلس در رابطه با ماجرای درگیری اش با سرباز در خط ویژه بیانیه ای صادر کرد.

«سلام علیکم

گزارشی از واقعیت ماجرای این روز‌ها صرفا جهت استحضار تقدیم میکنم:

راننده جوان و تازه‌کار من وقتی مطمئن می‌شود به برنامه سفر نمی‌رسیم و در حالی که من مشغول مصاحبه تلفنی هستم به راهبند ورودی خط ویژه نزدیک می‌شود.

سربازی جلویش را گرفته و چون کارت تردد ندارد مانع می‌شود. راننده می‌گوید ماشین مجلس است و نماینده عجله دارد؛ لذا سرباز برای اطمینان از نماینده بودن بنده از من کارت میخواهد که نشان میدهم. اما سرباز دیگری از راه می‌رسد و از سرباز اولی می‌پرسد این فرد کیست؟ میگوید نماینده مجلس است. سرباز دومی بی‌مقدمه به راننده ما میگوید برو کنار بچه‌خوشگل!

راننده ما با اشاره به بنده تاکید می‌کند که ایشان نماینده مجلس است، ولی سرباز دوم یکی دو بار می‌گوید هر خری هست برای خودش هست، من راه نمیدهم.

من که از توهین بی‌دلیل سرباز ناراحت شده‌ام پیاده می‌شوم و به او می‌گویم که شما حق نداری توهین کنی؟ راه نمی‌دهی اشکال ندارد، اما حق نداری به هیچ شهروندی ولو نماینده مردم توهین کنی و او دوباره باتومش را به شکم من می‌کوبد و می‌گوید گفتم هر خری هستی برای خودت هستی!
دستم را روی شانه‌اش می‌گذارم و هلش می‌دهم، یکی دو قدم به عقب می‌رود و دوباره باتومش را به سمت من پرت می‌کند!

برمی‌گردم و در صندلی عقب ماشین می‌نشینم و به راننده می‌گویم بشین برویم.

سرباز که جلو راه ما را سد کرده به راننده اتوبوس عقبی می‌گوید از عقب سپر به سپر این ماشین بچسبان تا نتواند تکان بخورد!

خواهش‌های راننده ما برای باز شدن راه به جایی نمی‌رسد!

بخاطر قفل کردن خودرو ما از عقب و جلو توسط سرباز مزبور، ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود. سرباز مرتبا با موبایل خود صحبت می‌کند. موتورسیکلتی از راهور می‌رسد، افسری پیاده می‌شود و با سرباز صحبت می‌کند و اصلا به ماشین ما نزدیک نمی‌شود. افسر ناشناس ناگهان وسط خیابان می‌ایستد و شروع به فریاد زدن می‌کند و علیه مجلس و نمایندگان داد می‌زند و توهین می‌کند و تماشاگران این صحنه را علیه بنده تحریک می‌کند و سپس با گوشی موبایل خود از صحنه تشنجی که ایجاد کرده فیلم‌برداری می‌کند و برخی از افراد حاضر در صحنه که تحت تاثیر جنجال ایجادشده علیه بنده قرار گرفته‌اند به سمت ماشین آمده و مشت و لگد می‌زنند و شیشه عقب ماشین روی سر من خرد می‌شود!

افسر دوم بعد از این همه جنجال راه را باز میکند و ما از صحنه خارج می‌شویم!

معاون عملیات راهور از راه می‌رسد و عذرخواهی مختصری از ما می‌کند و قول می‌دهد که با سرباز و افسر خاطی برخورد کند و ما هم، چون برای سفر به حوزه انتخابیه عجله داریم می‌رویم.

با وجود قول سردار اشتری به اینجانب مبنی بر حل مساله و برخورد با متخلفین، سه روز بعد فیلمی که افسر انتظامی از جنجال‌آفرینی خودش گرفته بود، با محوریت ادعای کاملا دروغ و کذب «سیلی زدن» بنده به «صورت» یک سرباز در حال انجام وظیفه در فضای مجازی پخش می‌شود و سر از رسانه‌های خارجی در می‌آورد! و حمله بی‌سابقه و همه‌جانبه به این حقیر، مجلس و نظام شروع می‌شود و باقی ماجرا که می‌دانید!

چند نکته پایانی؛

۱- بنده به هیچ وجه به خودم اجازه سیلی زدن به صورت هیچکس را نمی‌دهم چه برسد به صورت یک سرباز وظیفه و صرفا بعد از چندین بار توهین زشت و بکار بردن الفاظ ناپسند توسط سرباز دوم که قاعدتا بایستی حتی با مردم عادی چه برسد نماینده مردم در چارچوب قانون و ادب مواجهه نماید، فقط او را هل داده‌ام و اساسا سیلی در کار نبوده است!

۲- افسری که وظیفه حفظ نظم و رعایت قانون دارد خود عامل تشنج عمومی در خیابان و جنجال‌آفرینی شده و با ایجاد ناامنی و تهییج سایرین برای هجوم به سمت نماینده ملت با خیال راحت از صحنه سازیش با دوربین شخصی فیلم گرفته و آن را در فضای مجازی پخش می‌کند و هیچکس سراغی از نیت او نمی‌گیرد.

۳- اگر از حیثیت این همکار کوچکتان که همچون شما شأنیتی در این کشور جز خادمی و نمایندگی از مردم ندارد دفاع نشود تردید نکنید که این آخرین مورد نیست و بعد از این نمایندگی مردم جز اسباب تمسخر و هتک حرمت توسط سایرین چه اصحاب قدرت و ثروت و ... نخواهد بود و قاعدتا تکلیف رفتار این اصحاب با مردم عادی که نیز کاملا واضح خواهد بود.

این توضیحات را صرفا جهت اطلاع جنابعالی نوشتم.

والعاقبة للمتقین»


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
عناب کیلویی چند شده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
رمان نوشتی؟؟؟؟
Canada
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
تو این هیاهو کسی به اقا سربازه نگفت که چرا به نماینده مردم سبزوار گفتی بچه خوشکل چرا از الفاظ زشت و مستهجن علیه نماینده مردم استفاده کردی چرا با گفتن کلمه توهین امیز بچه خوشکل به شعور یک استان توهین کردی به شعور یک ملت توهین کردی اصلا کسی رفت دنبال معنی کلمه بچه خوشکل . فردا یه دسته گل هم میندازند گردن اقا سربازه
به نظر من این کار سرباز سازماندهی شده و از قبل طراحی شده است برای اینکه یا نماینده سبزوار را تحقیر کند یا اینکه کلیپی بسازد که در ان نمایندگان مردم را بی فرهنگ جلوه دهد و در اختیار شبکه های معاند قرار بگیرد این سرباز خیلی قضیه را اب و تاب داد به نظرم باید اطلاعات وارد عمل شود شاید دستهایی در پشت این داستان باشد
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۹:۵۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
عزیزم ، سربازه دیگه، افسر نیست که هزار واحد اخلاق حرفه ای نظامی پاس کرده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
دروغش درومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
فیلم نشون میده زدی....حالا طلب کار هم شدی ..وبعد کار اشتباهت رو توجیح میکنی .....بگو غلط کردم دیگه از این اشتباها نمیکنم یک تعهد کتب بده برو...در ضمن جناب اقای قالیباف یک کلاس برای شاگردان مجلسیت بزار ...از اون ور شما که دارید اضافه کارتون رو هر ماه میگیرید این رو هم بهش اضافه کنید دیگه سیای میزنی وقت مردم رو نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
مگه سرباز یا افسر راهنمایی رانندگی باتوم داره؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۰۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
اره،نماینده داده بهش،خخخخخ
من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود...
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
وقتی می گوییم نماینده مردم یعنی خود مردم یعنی توهین به نماینده مردم .توهین به خود مردم است نمایندگان مردم در حیطه کاری به هر مکانی باید وارد شوند باید نظارت بکنند یارو سرباز بوده که بوده ما هم سرباز بودیم ولی حرف زشت به کسی نگفتیم
ما باید جور دیگه به قضیه نگاه کنیم مثلا مردم سبزوار حق دارند اعتراض کنند که چرا مامورین به نماینده شان توهین کردند
به چه علت این سرباز جلوی ایشان را گرفته این نماینده برای تفریح که نرفته
اگه مامورین وظیفه شناس هستند جلو یارو را می گرفتند که برای تفریح رفت انگلیس و کرونای انگلیسی را برایمان اورد
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۰:۴۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
با سلام و درود دوربین که هست راست دروغ دوربین مشخص میشه
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و آل سعود
۲۰:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
به نام خدا
عنابستانی گفته: به هیچ وجه به خودم اجازه سیلی زدن به صورت هیچکس را نمی‌دهم . راست می گوید بدبخت ؟ چون اونوقتی که سیلی زده حالش سر جاش نبوده (با خودش نبوده ) احتمالاً عقلش سوار بر خر غرورش بوده (یا خرش بر عقلش سوار بوده..... در هر صورت صرفاً با عذر خواهی یک چنین افرادی نباید بخشیده شوند چون کم نیستند و با این برخوردها ناقص با این موضوعات این افراد تکثیر می شوندو در جاهای که شاهد و یا دوربینی نیست چه کارها و توهین های که نمی کنند .
Iran (Islamic Republic of)
-
۱۸:۰۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
اعتراف کن سیلی زدم بعد هم عذر خواهی کن تمام
Poland
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
توهینی که سرباز به راننده کرد (بچه خوشکل)از هزار کشیده و لگد بدتر بود اینو خود سرباز هم اعتراف کرد اگر قانون تو کشور ما حکم فرما باشد اول باید ان سرباز را به جرم گفتن الفاظ زشت و ناپسند و رکیک و توهین تنبیه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
آقا حق با شماست اصلا خودتو ناراحت نکن گلم ، حالا ی اشتباهی کردن جلو شما رو گرفتن که بدون مجوز وارد نشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
این همه رانت و امتیاز برای یک نماینده مجلس به چه علت است ؟؟ آیا نماینده مجلس چلاق یا فلج است که باید راننده استخدام کند از بودجه بیت المال ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۵۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
اینا ضربه هایی هستن که ادم از جای دیگه ایی داره میخوره // عنابستانی عزیز ببین کجا چکار کردی که ضربه اش را به این شکل که سوزه تمام خبرگزاری های داخلی و خارجی شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
فعلا که سیلی زدی - این نتیجه نظارت استصوابی شورای نگهبان است که افراد مغرور و بی تعهد و ضد مردمی وارد مجلس شورای اسلامی میشوند ولی جوانان نخبه به دلایل واهی از فیلتر شورای نگهبان رد صلاحیت میشوند
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۲۲:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
کار این بدتر است یا جهانگیری با ارز 4200 اش که هر روز هزاران هزار سرپرست خانوار دارند با سیلی صورتشون را سرخ نگه میدارند..
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۵۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
رفتارت با مردم سبزوار چطوره را نمیدونم // ولی عنا بستانی عزیز اینجا را بهش میگن تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
فیلم ها چیز دیگه میگه بعد سرباز دوم راست گفته برای خودتی
Iran (Islamic Republic of)
فف
۱۵:۴۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
بله ماستمالی شد رفت حالا افسر وسرباز بدهکار شدن دادگاه نظام علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
جناب عنابستانی عزیز// بایستی به مردم با این وضع اشفته اقتصادی که براشون درست کردید حق بدید // که موقعیی خودتان را بعنوان وکیل مجس و یا وزیری معرفی میکنی // انتظار نداشته باشیبد جاده را برایتان قرق کنن // اگه معرفی نمیکردی شاید بهت راه میدادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
از ماشین پیاده نمیشدی. میذاشتی راننده رو طبق قانونی که خودتون نوشتید جریمه کنن قضیه تموم بشه بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
متوجه میشی؟ میگه پلیس به اتوبوس گفته بچسباند به پشت ماشین این بنده خدا.... والا ما که شهروند عادی هستیم بعضی وقت ها از پلیس اجازه می گیریم می رویم در خط ویژه بعضی وقتها هم پلیس اجازه نمی دهد می رویم به راه خودمون ادامه می دهیم بعضی وقتها هم خود پلیس می بینه شلوغه میگه بروید توی خط ویژه
آخرین اخبار