توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی

مسئول جامعه بسیج پزشکی خراسان جنوبی از توزیع ۱۷ هزار و ۶۱ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان خبر داد.

هیهات مسئول جامعه بسیج پزشکی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در طرح شهید سلیمانی تیم‌های مختلفی فعالیت می‌کنند و یک بخش از  آن مربوط به خدمات حمایتی است که در آن از بیماران و خانواده‌های آن‌ها حمایت می‌شود.

او افزود: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی ۱۲ هزار و ۵۶۸ بسته بهداشتی و ۱۷ هزار و ۶۱ بسته معیشتی بین خانواده‌های درگیر بیماری کرونا، سالمندان، مادران باردار و خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

هیهات اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی از مجموع ۶ هزار و ۳۱۵ آزمایشی که گرفته شده، تست ۲ هزار و ۳۹۶ نفر مثبت بوده است.

پایش ۵۰ درصد از خانواده‌های خراسان جنوبی در طرح شهید سلیمانی

هیهات مسئول جامعه بسیج پزشکی خراسان جنوبی گفت: هدف و تمرکز ما در این طرح خانواده‌های کرونا مثبت و خانواده‌های در معرض خطر بیماری کرونا است.

او افزود: ۹۲ هزار خانواده‌ای که در این طرح پایش شده اند تنها در یک مرحله پایش نمی‌شوند بلکه در طول ۱۴ یا ۲۰ روز بررسی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


هیهات اظهار کرد: ما تا زمانی بررسی‌ها را ادامه می‌دهیم که مطمن شویم فرد بیمار بهبود یافته و هیچ کدام از اعضای خانواده درگیر بیماری نیستند.

مسئول جامعه بسیج پزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از کمیته‌های طرح شهید سلیمانی کمیته آموزش است که این کمیته مصوبات آموزشی مورد نیاز را تهیه می‌کند و به پایگاه‌های بسیج تحویل می‌دهد.

او ادامه داد: همکاران بسیج وقتی با خانواده‌ها تماس میگیرند نکات بهداشتی جدید را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار