حضور بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در کلاس درس

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی به صورت اختیاری در کلاس درس حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن موحدی فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری و به‌صورت کاملاً اختیاری ۶۵ درصد دانش آموزان پایه‌های اول و دومی استان در کلاس‌های درس مدارس حضور پیدا کردند.

او افزود: علاوه بر این بیش از ۴۰ درصد هنرجویان هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای که کار عملی دارند در هنرستان‌های استان حضور یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت اصلی آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان است تمامی اقدامات با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و فاصله و کلاس‌ها با حداکثر ۱۰ دانش‌آموز هر روز تشکیل می‌شوند.

او با بیان این‌که فضا‌های آموزشی و اداری مدارس در نوبت‌های مختلف کاملاً ضدعفونی می‌شوند، خاطرنشان کرد: آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند، می‌توانند با هماهنگی با آموزشگاه و معلم خود مطالب آموزشی را از طریق رسانه ملی و شبکه شاد دنبال کنند.

موحدی فرد با بیان این‌که در دوره ابتدایی بیشترین آمار حضور مربوط به شهرستان اشکذر است، یادآور شد: هنرآموزان شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و فنی و حرفه‌ای هنرستان‌های شهر یزد نیز بیشترین حضور را در دروس عملی و شایستگی‌های فنی داشتند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.