ضرورت تسریع در روند تعریض و اصلاح جاده یزد-خضرآباد

فرماندار شهرستان اشکذر، بر ضرورت تسریع روند تعریض و اصلاح جاده یزد-خضرآباد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار شهرستان اشکذر در نشستی با مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان گفت: تسریع در روند تعریض و اصلاح جاده یزد-خضرآباد، ضروری است و با توجه به شرایط بودجه و اعتبارات دولت، این پروژه باید با مشارکت بخش خصوصی و معادن و با همکاری و همراهی ادارات به سرانجام برسد.

او در ادامه با بیان اینکه می‌دانیم اولویت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حفظ و نگهداری جاده‌ها است، ادامه داد: ضرورت اصلاح و بهسازی راه ارتباطی حاجی‌آباد ایجاب می‌کند ادارات مربوطه با همکاری و همدلی به تسریع در روند زیرسازی این پروژه کمک کنند تا بتوانیم با مشارکت صنایع منتفع، این جاده را روسازی و آسفالت کنیم.

فرماندار شهرستان اشکذر همچنین ملزومات شهرستان در حوزه راهداری به کمبود ماشین‌آلات راهداری، گاردریل بلوار شهید قاسم سلیمانی و نام‌گذاری پل روگذر ورودی شهرستان اشکذر از شمال اشاره کرد و خواستار همکاری بیش‌ از پیش اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان شد.

علی علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز در این نشست با اشاره به وضعیتی از جاده‌های استان و بهسازی و نگهداری راه‌های روستایی یزد در قالب طرح «ابرار» اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی دولت و کمبود اعتبارات، آماده همکاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های مربوط به راه و جاده هستیم؛ وی همچنین در مورد موضوعات مطرح شده در این جلسه قول مساعدت و همکاری داد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۱:۰۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
طرح اقدام مسکن ملی یزد به کجا رسید الان چهار ماه هستش که حساب افتتاح کردیم 40 میلیون هم واریز کردیم دریغ از یک پیامک از سوی وزارت راه و شهرسازی جهت انتخاب پرژه مسکن
پیگیری کنید
آخرین اخبار