افزون ‌بر ۱۴ هزار بازرسی از واحدهای خبازی سیستان‌ و بلوچستان انجام شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت سیستان‌ و بلوچستان گفت:افزون‌بر ۱۴ هزار و ۲۰ بازرسی دیماه امسال از خبازی این استان توسط بازرسان صمت انجام شد.

محمد قاسمی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: برای نانوایی‌های متخلف سیستان و بلوچستان در دی امسال  پرونده‌هایی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تشکیل شده ‌است.

او با بیان اینکه بیش از۱۶ هزار و ۶۰ نانوایی در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت‌اند افزود: پس از بازرسی‌های انجام شده، ۱۴۷ پرونده تخلف با تخلفاتی همچون، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و عدم رعایت مسایل بهداشتی برای نانوایی‌های متخلف تشکیل شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده برای واحدهای نانوایی متخلف بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

او از عموم مردم سیستان و بلوچستان درخواست کرد که گزارشات خود در زمینه تخلفات اقتصادی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار و انبارهای بی‌نام نشان را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا با حضور در محل سازمان و ادارات صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان ارائه کنند.

قاسمی افزود: پس از اخذ گزارش، بازرسان این سازمان سریعا اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش (متخلف یا غیرمتخلف) به برقرارکننده تماس خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار