بسته اخبار حوادث ۶ بهمن ماه ۹۹؛

عاملان قتل شهروند فنوجی دستگیر شدند / مرگ خاموش ۲ شهروند ایرانشهری

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عاملان قتل شهروند فنوجی دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان قتل شهروند فنوجی در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت در یکی از محلات شهرستان فنوج، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: ماموران با حضور در صحنه تصادف مشاهده کردند که فردی در اثر تصادف با خودروی نیسان دچار آسیب جدی شده و در دم کشته شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فنوج با توجه به مشکوک بودن صحنه جرم، تحقیقات میدانی و پیگیری‌های پلیس با استفاده از روش‌های علمی کشف جرم، ساختگی بودن صحنه تصادف و علت دیگر مرگ مقتول برای آنان محرز شد.

او خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و همکاری معتمدان روستا موفق به شناسایی متهمان که ۲ برادر بودند شدند.

سردار طاهری ادامه داد: در نهایت با تلاش‌های ماموران پلیس آگاهی و با انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاه قاتلان در یکی از روستا‌های شهرستان فنوج شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ برادر در کمتر از ۲۴ ساعت از ارتکاب قتل دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان که در ابتدا منکر جنایت ارتکابی شدند در نهایت به قتل شهروند فنوجی و نحوه اجرای آن اعتراف کردند و گفتند «به دلیل اختلاف قبلی و مسائل مالی با مقتول با وی درگیر می‌شوند و با سنگ اقدام به ضربه شدید به سر او کرده و پس از بیهوشی متوفی را به ۲۰۰ متر جلوتر نزدیک جاده روستایی در شهرستان می‌برند و شروع به صحنه سازی می‌کنند».

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنان به مراجع قضایی به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: پلیس با تمام توان و اقتدار و اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم به هرشیوه و نحوی، آرامش و آسایش عمومی شهروندان را مختل کنند و برابر قانون و با قاطعیت با مجرمان با قاطعیت و سرسخت رفتار می‌کند.

مرگ خاموش ۲ شهروند ایرانشهری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از فوت ۲ نفر بر اثر گاز گرفتگی در روستای شهردراز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " حسن کیخا  اظهار داشت: روز گذشته در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه گاز گرفتگی ۲ مرد ۴۷ ساله و ۱۸ ساله در یکی از منازل مسکونی روستای "شهردراز شهرستان ایرانشهر" بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او  ادامه داد: سرانجام در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این افراد بر اثر نشت گاز وسیله گرمایشی مورد استفاده، دچار مسمومیت و در نهایت گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده اند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: فوت افراد مذکور توسط کارشناسان تیم‌های اعزامی اورژانس ۱۱۵ که در محل حوادث حضور داشتند تأیید و سرانجام اجساد آنان با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد با توجه به ناپایداری شرایط جوی در فصل زمستان، همواره در هنگام استفاده از وسایل گرمایشی، نکات ایمنی لازم را مورد استفاده قرار دهند تا هیچ گاه در روز‌های زمستانی، شاهد چنین حوادث ناگوار و فرا رسیدن خزان زندگانی هموطنان عزیز در آغاز سال جدید نباشیم.

۵ کشته در محور "نیکشهر -چابهار"

رئیس پلیس راه جنوب استان از تصادف پژو ۴۰۵ با خودروی برلیانس در محور "نیکشهر-چابهار" و فوت ۵ نفر خبر داد.

سرهنگ "مصطفی کول زاده اظهار داشت: ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته در پی اعلام یک مورد حادثه رانندگی منجر به فوت در محور" نیکشهر -چابهار " بلافاصله ماموران پلیس راه جنوب استان به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با خودروی برلیانس تصادف کرده که متاسفانه ۵ سرنشین خودروی پژو به دلیل شدت جراحات وارده فوت و یک سرنشین خودروی برلیانس مصدوم و راهی بیمارستان می‌شود.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی تجاوز به چپ خودروی پژو ۴۰۵ اعلام شد.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی و از عجله و شتاب و انحراف به چپ ناگهانی در رانندگی اکیدا خودداری کنند تا ان شاءالله شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

کشف ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق در "ایرانشهر"

 با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

سرهنگ "حسن کیخا"سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی ایست و بازرسی مسجد ابوالفضل (ع) در محور"ایرانشهر-بم" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند.

او تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن کامیون، در بازرسی از آن ۲۵ تن پودر پنیر فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر، با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور "خاش"

با تلاش تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی "عمار" استان بیش از ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور خاش کشف شد.

سرهنگ"حمید نوری" فرمانده قرارگاه عمار فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تکاوران یگان ۱۰۸ عمار در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی"شهرستان خاش" به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۶ هزار و ۳۵۰ لیتر نفت گاز قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار استان با اشاره به دستگیری ۲ متخلف و معرفی آنان به مراجع قضائی، برعزم جدی رزمندگان یگان تکاوری در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار