بسته ورزشی استان قم در ۶ بهمن ماه

مهم‌ترین اخبار ورزشی استان قم در ششم بهمن ماه ۱۳۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در ششم بهمن ماه  به ورزش‌های ووشو، هندبال و فوتبال اختصاص دارد.

 


نخستین حضور نماینده قم در لیگ برتر ووشو


تیم هیئت ووشوی قم در لیگ برتر ووشو در گروه اول از نهم تا چهاردهم بهمن ماه در آکادمی ملی ووشو باید با تیم‌های پارس جنوبی، زرین‌رود، باشگاه مقاومت و پاس ناجا مبارزه کند.


 لیگ برتر ووشو در بخش آقایان امسال با حضور ۱۱ تیم در بخش مردان در دو گروه در آکادمی ملی ووشو برگزار خواهد شد.

تیم هیئت ووشوی قم در لیگ برتر ووشو در گروه اول از نهم تا چهاردهم بهمن ماه در آکادمی ملی ووشو باید با تیم‌های پارس جنوبی، زرین‌رود، باشگاه مقاومت و پاس ناجا مبارزه کند.

نماینده قم باید ۸ بازی در دور مقدماتی این مسابقات به صورت رفت و برگشت در دو بخش مبارزه و انجام حرکات نمایشی را پشت سر بگذارد.

این تیم ششم بهمن ماه به محل برگزاری رقابت‌ها اعزام می‌شود و هفتم بهمن‌ماه تست پی سی آر از تمام اعضای تیم گرفته می‌شود و هشتم بهمن ماه نیز وزن‌کشی مسابقات انجام خواهد شد.

تیم هیئت ووشوی قم امسال برای اولین بار در لیگ برتر ووشو حضور پیدا می‌کند و این تیم در سال‌های گذشته در لیگ دسته اول حضور داشته است.

 


تساوی افشید قم برابر حریف ارومی


تیم فوتبال افشید قم در دیداری از هفته دوم گروه چهارم لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور در ارومیه برابر اروم اسپور این شهر به تساوی یک - یک رضایت داد.

نماینده قم در نیمه اول این بازی با گل مهدی تلخابی از حریف خود پیش افتاد، ولی تک گل افشید در نیمه دوم از سوی تیم میزبان پاسخ داده شد تا این بازی با تساوی به پایان برسد.

افشید با این نتیجه دو امتیازی شد و شنبه آینده در چارچوب بازی‌های هفته سوم میزبان وحدت بروجرد خواهد بود.

 

 

صعود  پاس ناجای قم 

 

 تیم هندبال پاس ناجای قم در لیگ برتر این فصل با تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس بهبهان، ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران در گروه اول هم گروه بود که با کسب ۱۰ امتیاز از ۱۰ بازی در رده چهارم جدول شش تیمه گروه قرار گرفته بود، اما به دلیل صعود سه تیم برتر از هر گروه، نماینده قم از صعود بازمانده بود که در ادامه، با رأی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال «پاس ناجا قم» به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.


نخستین دیدار قم سیزدهم بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار