پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به متقاضیان کردستانی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال  این استان از طرح تسهیلات مشاغل خانگی ۶ میلیارد تومان سهم دارد که تا کنون چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این میزان برای ایجاد اشتغال ۴۲۰ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده است.

او با اشاره به انجام فرایند ثبت نام متقاضیان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به عنوان یکی از طرح‌های حمایتی دولت گفت: این استان سهم ۴۰۰ نفری از اجرای این طرح در سال جاری دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بیان کرد: تا کنون بانک‌های عامل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده اند که با استفاده از این میزان برای ۲۰۰ متقاضی اشتغال ایجاد شده‌ است.

صلواتی شناسایی، توانمندسازی، مشاوره و اتصال به بازار را از مهمترین اهداف طرح توسعه مشاغل خانگی عنوان کرد وگفت: این استان سهم ۴۰۰ نفری از اجرای این طرح  را در سال جاری دارد.

صلواتی تاکید کرد: این اداره کل با همکاری جهاد دانشگاهی طی چند سال گذشته موفق شد در سه مرحله از برگزاری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۲ هزار و ۶۰۷ نفر را با استفاده از مزایای این طرح صاحب شغل کرده و وارد بازار کار کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.