ورودی شهرک صنعتی خادم القرآنی بروجن ایمن سازی می‌شود

فرماندار بروجن گفت: پس از بررسی اقدامات فنی مبنی بر احداث میدان، زیر گذر و یا پل روگذر توسط دستگاه‌های راه سازی، ایمن سازی ورودی شهرک صنعتی خادم القرآنی بروجن اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست بررسی و رفع مشکل ورودی و خروجی شهرک صنعتی خادم القرآنی بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: تردد روزانه پنج هزار خودروی سنگین ناشی از فعالیت ۴۱۲ طرح و واحد تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی بروجن از یک سو و نبود تقاطع ایمن در اتصال به جاده بروجن به مبارکه از سوی دیگر، باعث افزایش حوادث جاده‌ای و کاهش ایمنی در ورودی این شهرک شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: پس از بررسی نظرات کارشناسی، طرح‌های ارائه شده توسط دستگاه‌های ذیربط و اقدامات فنی مبنی بر احداث میدان، زیر گذر و یا پل روگذر توسط دستگاه‌های راه سازی، ایمن سازی قطعه مذکور اجرایی شده تا زمینه دسترسی ایمن و آسان به شهرک صنعتی، دانشگاه آزاد و دانشکده فنی پسران فراهم شود.

ملکی اضافه کرد: در احداث و توسعه واحد‌های جدید صنعتی در شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن خصوصا واحد‌های شیمیایی و پتروشیمی، رعایت استاندارد‌های زیست محیطی از اولویت‌های صدور مجوز احداث بوده که باید در دستور کار متقاضیان، سرمایه گذاران و نهاد‌های متولی قرار بگیرند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.