پویایی سیستم اداری با اجرای هوشمندانه طرح دورکاری کارکنان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : اجرای هوشمندانه طرح دورکاری کارکنان به پویایی سیستم اداری کمک می‌کند .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : طرح دورکاری کارکنان در صورتی که به شکلی هوشمندانه و با برنامه‌ریزی مناسب اجرا شود، به پویایی سیستم اداری و افزایش کارآمدی کارکنان کمک می‌کند.

او گفت : وظایف برخی کارکنان به گونه‌ای است که نیازی به حضور فیزیکی آن‌ها در ادارات نیست و این افراد می‌توانند در فضای منزل به شبکه دولت وصل شوند و وظایف محوله شامل ارائه نظر کارشناسی و تهیه گزارش و تحلیل را به راحتی انجام دهند.

کریمی ادامه داد: متاسفانه به شکل مرسوم نگاه مثبتی به دورکاری در ادارات وجود ندارند و آن را مساوی با رها کردن پرسنل می‌دانند درحالیکه مدیران مربوطه به شکل ماهیانه عملکرد این کارکنان که را ارزیابی کرده و به کمیته ارزیابی عملکرد ارائه دهند.

او افزود: راندمان کاری برخی از کارکنان که دارای توان تحلیل و تدوین گزارش هستند که در خارج از فضای اداری و منزل افزایش می‌یابد و بازدهی بهتری دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایجاد شناسه هوشمند برای تمامی نامه‌های را یک طرح مناسب برای پیگیری سریع مکاتبات اداری در سطح ملی دانست و گفت: قرار دادن این شناسه‌های هوشمند موجب ارتقای امنیت مکاتبات اداری و شناسایی سریع نامه‌های جعلی و فتوشاپ می‌شود.

او افزود: متولی این طرح نهاد ریاست جمهوری است و تلاش می‌کنیم در مجموعه استانداری در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی شده و در گام دوم تمام ادارات را ملزم به اجرای آن کنیم.

کریمی ادامه داد: پارسال استان کرمانشاه در حوزه ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها مقام نخست را در کشور به دست آورد در حالی که در سال‌های گذشته در رتبه‌های انتهایی جدول بوده ایم.

او گفت: اغلب شاخص‌های ارزیابی عملکرد با حوزه تحول اداری مرتبط است و پارسال نشست‌های مختلفی را در این زمینه برگزار کردیم و با هماهنگی و همراهی ادارات مختلف توانستیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.

کریمی افزود: امسال هم سعی می‌کنیم با همراهی و همکاری ادارات، مستندسازی‌های مربوط به شاخص‌های ارزیابی عملکرد را به موقع انجام دهیم و این موفقیت را دوباره تکرار کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار