یک عضو شورای شهر خرمشهر ناپدید شد/ فرماندار ویژه خرمشهر: از خارج شدن یا نشدن او از کشور بی اطلاعم

امیر سامری عضو شورای شهر خرمشهر و برادر نماینده سابق خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ناپدید شد.

ربیعی رئیس شورای شهر خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:قانون برای کلیه اعضای شورا تصریح کرده است که چنانچه شخص در طول یک سال شش غیبت متوالی در نشست‌های رسمی شورا و کمیسیون‌ها داشته باشد قطعا شخص بدون عذر موجه سلب عضویت می‌شود.

او افزود: امیر سامری عضو شورای شهر خرمشهر در ۶ نشست متوالی که در ماه گذشته برگزار شد حضور نداشتند و اعضای شورا با توجه به تصریح قانون مصوب کردند که غیبت وی غیرموجه است و پرونده وی باید به فرمانداری ارجاع شود و فرمانداری موظف است بلافاصله پرونده را به هیئت حل اختلاف جهت تصمیم گیری نهایی ارسال کند.

رئیس شورای شهر خرمشهر تصریح کرد: اگر زمان غیبت عضو شورای شهر دوماه به طول انجامد می‌بایست از عضو علی البدل برای شرکت در نشست‌ها تا تعیین تکلیف پرونده شخصی که به هیئت حل اختلاف ارسال شده استفاده کند.

ربیعی افزود: عضو علی البدل می‌تواند با معرفی فرمانداری به شورا و دعوت از وی توسط شورا در صحن شورا تحلیف و بعنوان عضو علی البدل در نشست‌های ما شرکت کند که ما این کار را انجام دادیم و نامه‌ای به فرماندار خرمشهر ارسال کردم.

او گفت:با توجه به اینکه سامری طی ۶ نشست حضور نداشتند و ما هیچ گونه اطلاعی از وی نداریم و منتظر تصمیم نهایی توسط هیئت حل اختلاف هستیم که به ما اعلام کنند.

رئیس شورای شهر خرمشهر افزود:طی غیبت سامری مکاتبات و دعوت نامه‌هایی برای وی از طریق شورای شهر ارسال میشد. دعوت نامه‌هایی که ارسال می‌کردیم از طریق تلفن همراه صورت می‌گرفت.

ربیعی گفت: طبق قانون هر عضو شورا می‌تواند در طول یک سال فقط یک ماه می‌تواند مرخصی دریافت کند.

او اضافه کرد: غیبت امیر سامری عضو شورای شهر خرمشهر بیش از دوماه به طول انجامید و با توجه به ارسال پیامک و دعوتنامه از سوی شورای شهر هیچ گونه پاسخی دریافت نکرده ایم.

از خارج شدن یا نشدن عضو شورای شهر از کشور بی اطلاعم

فرماندار ویژه خرمشهر درباره خارج شدن یا خارج نشدن امیر سامری عضو متواری شورای شهر خرمشهر از کشور ابراز بی اطلاعی کرد، اما گفت: می‌دانم مدارک درمان فرزند امیر سامری در تهران، زمینه پرونده غیبت وی در شورای شهر شده و برای رسیدگی به استانداری ارسال شده است.

این در حالیست که حیدری فرماندار ویژه خرمشهر پیشتر از جایگزینی احمدرضا یونس زاده عضو علی البدل به دلیل غیبت بیش از دو ماه و بیش از شش جلسه امیر سامری در شورای شورای شهر خرمشهر خبر داده بود.

 خبر‌های ضد و نقیض و شایعاتی مبنی بر خروج امیر سامری از کشور در فضای مجازی در حال انتشار و دست به دست شدن است و حتی گفته شده امیر سامری به انگلیس گریخته است.

رئیس شورای شهر خرمشهر درباره این خبر گفت: با توجه به مدارک و قرائن موجود موضوع خروج امیر سامری از کشور محرز نشده است و نمی‌توان خبر‌های منتشر شده را تایید کرد.

 

گفته می‌شود امیر سامری عضو شورای شهر خرمشهر پس از مواجه شدن با حجم وسیعی از اتهامات مالی به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده است.

او علاوه بر عضویت در شورای شهر خرمشهر، مدیرعامل باشگاه دسته اولی کارون خرمشهر نیز بود که پس از فروش این تیم، پول حاصل از آن را صرف پرداخت بدهی‌ها نکرده و با حجم بزرگی از طلبکاران مواجه شده است.

بازداشت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در رابطه با تخلفات صورت گرفته‌ای است که ردپای امیر سامری برادر نماینده سابق خرمشهر در آن دیده می‌شود.

حیدری فرماندار خرمشهر گفت: به دنبال غیبت ۲ ماهه سامری عضو شورای شهر، احمد رضا یونس زاده یکی از اعضای علی البدل جایگزین او شده است.

 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
خاک برسرتون فراریش دادین حالا اعلام می کنید