وجود ۲۷ کیلومتر راه روستایی خاکی در ازنا

فرماندار ازنا گفت: ۲۷ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان وجود دارد که سال آینده تمام این محور‌ها آسفالت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،حشمت الله بهمنی،فرماندار ازنا اظهار کرد: در شهرستان ازنا فقط ۲۷ کیلومتر راه روستایی خاکی وجود دارد که این محور ۲۷ کیلومتری در دست اقدام سه روستای ازنا را به هم متصل می‌کند.
او افزود: با پیگیری نماینده شهرستان دورود و ازنا با مشارکت بنیاد برکت ساخت ۹ کیلو متر مسیر دسترسی روستای قاضی اباد به کندر در دست اقدام است.
او  تصریح کرد: مشکل آب شرب روستا‌ها این مسیر با حفر یک حلقه چاه و مابقی نیز با استفاده از آب سد کمندان تامین خواهد شد.
فرماندار ازنا بیان کرد: در شهرستان ازنا بسیاری از روستا‌های بزرگ نیازمند بازبینی طرح هادی هستند و در این خصوص برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
بهمنی با تاکید بر حل مشکلات روستای گردشگری دره تخت اضافه کرد: سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج استان به این روستا سفر می‌کنند، ولی امکانات رفاهی مناسبی در آنجا وجود ندارد که پیگیری‌ها لازم برای ایجاد مجتمع‌های رفاهی مناسب با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.
او تصریح کرد: شغل بیشتر مردم روستا‌های ازنا کشاورزی است و اگر چه در این دولت اقدامات خوبی انجام شده، اما هم اکنون دو پروژه بزرگ آبیاری نوین به مساحت هزار هکتار در دست اقدام است.
فرماندار ازنا افزود: تامین نهاده‌های دامی در روستا‌ها بخش مهمی از گلایه مندی و مطالبه مردم این روستا‌ها است که در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ شد و بنا داریم این خدمت را به صورت پایدار برای روستا‌ها تثبیت کنیم.
وی با بیان اینکه تنها سه روستای ازنا گاز شهری ندارند، گفت: گاز رسانی به این سه روستا در دست اقدام است و ما بزودی جشن شهرستان پاک را در ازنا جشن می‌گیریم و شاید اولین شهرستانی باشیم که بزودی همه روستاهایمان گاز رسانی می‌شود.
ازنا در ۱۴۰کیلومتری شرق لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار