دستگیری ۲۶ خریدار اموال مسروقه در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: ۲۶ خریدار اموال مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته در البرز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اجرای طرح‌های ضربتی برای مقابله با سارقان و آسیب‌های اجتماعی در استان گفت: ۲۶ خریدار اموال مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته در البرز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: دراجرای طرح نظارت بر فعالیت جمع آوری و انباشت ضایعات ، ۱۰۰ انبار جمع آوری ضایعات در استان البرز بازرسی شد که ماموران انتظامی تعداد ۲۶ مالخر در این مکان ها دستگیر کردند.

سردار محمدیان گفت: در بازرسی از محل های مربوطه مقادیر زیادی انواع کابل، آهن آلات، اموال دولتی ، موتورسیکلت، ابزارآلات، تجهیزات داخل خودرو، کپسول گاز، دستگاه جوش، موتور برق، دستگاه برش، موتور آب، اتصالات شیرآلات، سیم مفتول، کف پوش و برخی وسایل دیگر کشف شد.

اوافزود: ارزش اموال کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، پلیس البرز با اقدامات پیش بینی شده با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در انجام این طرح ۸۵ دستگاه خودروی حمل بار مورد بازدید قرار گرفتند که تعدادی از آن ها به دلیل نداشتن مدارک لازم و مشکوک به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سردار محمدیان افزود: که در طرح یک روزه بازرسی از خودروهای حمل ضایعاتی ۲۲ نفر سارق و مالخر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

او افزود:  طرح نظارت و بازرسی فعالیت خودروهای جمع آوری ضایعات برای پیشگیری و مقابله با سرقت به صورت مستمر در این استان اجرا می شود.

فرمانده انتظامی البرز  گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی و نصب سیستم‌های ایمنی، از نگهداری وجه نقد و اشیاء قیمتی در منزل بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر  .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
الکی جو ندین این بنده خداها همشون با پای خودشون رفتن اونجا، بیش از 90درصداین اموال هم اموال شخصی خوداین هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
اینا همشون خودشون رفتن آگاهی کسی اینارونگرفته الکی پیازداغشونبریدبالا اینا مال خرنبودن طرح ظفربودالکی به مغازه هاگیردادن وسایلاشونوبردن اینارفتن دنبال ویلسون