رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد؛

راه اندازی بخش دیالیز بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: بخش دیالیز بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان اسدآبادافتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  ایرج صالحی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از راه‌اندازی دستگاه دیالیز و (R/O) در ICU کرونا بیمارستان قائم (عج) شهرستان اسدآباد خبر داد.

او گفت:  با راه‌اندازی و پذیرش بیماران کرونا در بخش‌های مختلف مرکز درمانی قائم (عج)، به دنبال تفکیک و جداسازی بیماران عادی و مشکوک و مبتلا به کرونا بودیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه تعداد زیادی از این بیماران، نیازمند مراقبت‌های ویژه و دیالیز هستند، گفت: راه‌اندازی بخش دیالیز بیماران مبتلا و مشکوک از اولویت‌های اجتناب‌ناپذیر مرکز و منطبق بر سیاست‌های دانشکده و وزارت در راستای بهینه‌سازی خدمت‌رسانی به مراجعین است.

صالحی افزود: بخش ICU مرکز درمانی حضرت قائم (عج) شهرستان اسدآباد در نوآوری بین بخش‌های مراقبت ویژه مخصوص ایزوله بیماران کرونایی شهرستان‌های ایران، مجهز به دستگاه دیالیز به همراه پرتابل (R/O) در استفاده اختصاصی بیماران کرونایی بخش مراقبت ویژه به صورت ایزوله و اختصاصی شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسد آباد بیان کرد: علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای جداسازی بیماران مبتلا به کرونا و درگیری کلیوی در بیشتر بیماران بد حال کرونایی، اقدام به جداسازی بیماران نیازمد دیالیز مبتلا به کرونا کردیم.

صالحی یادآور شد: در حال حاضر سیستم معکوس آب (R/O) نصب و راه‌اندازی شده و دیالیز بر بالین بیماران ایزوله در بخش مراقبت ویژه انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.