پرسپولیس در آستانه محرومیت از نقل و انتقالات/ وارثان برانکو و کالدرون روی سر سرخ‌ها

اگر پرسپولیسی‌ها تا چند روز آینده طلب بازیکن و مربی خارجی سابق خود را پرداخت نکنند؛ با محرومیت در پنجره نقل و انتقالات مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه فقط تا ۲۵ بهمن فرصت دارد تا با پرداخت مطالبات اینیگو والنسیا مربی اسپانیایی سابق خود از محرومیت در نقل و انتقالات فرار کند.

این درحالی است که در کنار پرونده والنسیا، پرونده بودیمیر نیز در جریان است و اگر سرخ‌ها تا ۱۲ بهمن، مطالبه این بازیکن را پرداخت نکنند با اتفاقات بدی مواجه خواهند شد.


بیشتر بخوانید


کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرده است که در صورت پرداخت نشدن بدهی ۷۸ هزار دلاری و جریمه دیرکرد طلب اینیگو والنسیا تا ۲۵ بهمن، این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات محروم خواهد شد و البته پرسپولیس برای تسویه بدهی ۵۰۰ هزار یورویی به ماریو بودیمیر هم تنها تا ۵ روز دیگر یعنی ۱۲ بهمن فرصت دارد.

به هرحال، مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا پرونده وارثان برانکو (بودیمیر) و کالدرون (والنسیا) را ختم و از محرومیت در پنجره نقل و انتقالات فرار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
خداروشکر بزا یکم فشار بیاد ب پرس پولیش خوب کاری میکنن برانکو و کالدرون فشار بیارید تا کفرشون دراد...
آخرین اخبار