آزمون: دوست ندارم رونالدو رکورد دایی را بشکند

بازیکن ایرانی تیم فوتبال زنیت گفت: به کریستیانو رونالدو علاقه زیادی دارم، اما دوست ندارم او رکورد علی دایی را بشکند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه در گفت‌وگو با نشریه اسپورت اکسپرس اظهار داشت: رقابتی که سالم باشد باعث می شود بازیکن رشد پیدا کند. در تیم زنیت تمام بازیکنان با یکدیگر رقابت می کنند تا بهترین عملکرد را در دیدار ها از خود نشان دهند. من و "دزیوبا" هم با یکدیگر رقابت سالمی داریم و در بازی ها بسیار هماهنگ هستیم.

او در پاسخ به این سوال که دزیوبا در مصاحبه ای گفته بود، آزمون از خودش سریعتر است، بیان کرد: درباره بازی خودم نمی توانم چیزی بگویم و باید دیگران نظر بدهند اما در شرایط کنونی نمی توانم بگویم از دزیوبا بهتر هستم. دزیوبا بازیکن توانمند و قدرتی است و در لیگ روسیه من بازیکنی را ندیدم که بتواند بدون خطا توپ را از او بگیرد.

آزمون درباره تعطیلات گفت:  بعد از مسابقات فشرده در روسیه که هر ۳ روز یک بار بازی داشتیم سعی کردم در دوران تعطیلات در کنار خانواده ام باشم. در این دوران حتی زیاد به فضای مجازی نپرداختم و در کنار عزیزانم بودم.

او درباره لیگ قهرمانان اروپا بیان کرد: نمی‌توانیم بگوییم فشردگی بازی‌ها روی این ناکامی تاثیر مستقیم داشت. چون ما در این رقابت‌ها کمی بدشانس هم بودیم. ما در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در دقایق پایانی گل دریافت می‌کردیم و امتیازات را از دست دادیم. ما در بازی‌ها بسیاری از بازیکنان اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت نداشتیم البته نمی‌خواهم بگویم بازیکنان جوان ما بد بودند. ما این شکست را پذیرفتیم و باید خود را برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا آماده کنیم.

سردار آزمون درباره الگوی فوتبالی خود که علی دایی  اسطوره فوتبال ایران و آقای گل فوتبال جهان است؛ بیان کرد: به نظرم رونالدو شانس شکستن رکورد دایی دارد، اما الگوی من دایی است. به رونالدو احترام می‌گذارم، ولی دوست ندارم رونالدو رکورد دایی را بشکند. البته در آینده بازیکنانی خواهد بود که رکورد هر دوی آن‌ها را خواهند شکست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
یک نظر عالی یعنی اینکه 1000 جوان استخدام می‌شود و حقوق دریافت کند. در خواستگاری چه میپرسند؟ شغل و حقوق. خدمت و خانه. اخلاق و معرفت. ماشين و گواهینامه. مدرک و دانشگاه.
آیا و اما ندارد. موفقیت یعنی کمک بدون طمع. 4 خط جمله اگر شما ناراحت شدید ما از چی خوشحال بشویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
اقای سردار شما رکورد رونالدو را بشکن
دنیا رکورد شکن. است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
قشنگ ترین حرفی که یه ایرانی میتونه در مورد هموطنش بزنه همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
سردارازمون اخه کیه که اظهارنظرکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
منم همینطور...!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۱۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
رکورد دایی حاصل چند سال فدا شدن فوتبال ایران بود چند سال آخر پدر فوتبال ایران رو در آورد تا به این رکورد رسید
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۱۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
البته رونالدو نگاه به دل من و تو نمی کنه مگر نه ماه هم دلمان نمی خواد رکورد علی شکسته بشه. و خودت هم سعی کن بجای دلم می خواد یا نمی خواد یک رکورد جدید برای ایران ثبت کنی.درستش اینه.حتی اگر رکورد علی را بشکنی
Netherlands
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
توهین نکنید دوستان.راستی چرا سردارنرفت ناپولی ولیورپول وآلمریا؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۵۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
رونالدوخرکیه که بخوادرکورددایی روبشکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
امپراطور فوتبال آسیا تاابد برای ما آقای گل هست سرت سلامت پسر سبلان
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۴:۴۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
آنوقت هم گفته میشه در کشور فیلسوف و اندیشمند ندارم بفرمایید دوست ندارم رونالدو رکورد دایی را بشکند برو به فکر رکورد خودت باش این سخن فوق فیلسوفان را هفته تامل کرده و ریاست کشیده تا بتواند بگوید مواظب باش چشم زخم نخوری با این افکار پیشرفته ات
Iran (Islamic Republic of)
روجا
۱۴:۰۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
لابد منظور سردار آزمون از کسانی که در آینده رکورد علی دایی و کریستینر رونالدو را خواهند شکست " خودش " است .!! زهی خیال باطل ...
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۴:۴۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
در همین توهم بمان ببینم چی میشه سرانجام تخم مرغ و ارز
آخرین اخبار