شب گذشته ۱۹۵۸ خودرو در کشور جریمه شدند

نیروی انتظامی از جریمه بیش از ۱۹۵۸خودرو به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروی انتظامی در تشریح عملکردش در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز دوشنبه ۶ بهمن ماه اعلام کرد که در این روز ۳۵۵۵ تن از ماموران خود را برای اجرای طرح در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کار گرفته است.

این ماموران با اقدامات خود منجر به کاهش صفر درصدی تعداد تردد خودرو‌ها نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل شدند. همچنین به رانندگان ۱۷۰۲۷  دستگاه خودروی سواری نیز تذکر لسانی داده شده و از ادامه سفر راننده و مسافران ۸۴۱۶ دستگاه خودرو جلوگیری شده و آنان به مبداء خود بازگشت داده شده‌اند.

در زمینه اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف نیز از ۷۲۶۰ واحد صنفی در روز دوشنبه بازدید شده که منجر به صدور تذکر و صورتجلسه برای ۵۲۶۱ واحد و پلمب ۱۵۷ واحد متخلف شده است.

در موارد اعمال قانون نیز در روز گذشته ۱۰۶۲۸۲ خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند و ۷۰۴  دستگاه خودرو در مناطق نارنجی مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند و در منطقه قرمز هیچ جریمه‌ای نداشتیم.

در روز گذشته، ۲۴۰۵۷ پیامک هم از سوی پلیس به رانندگان متخلفی که محدودیت‌ها و دستورالعمل های کرونایی را رعایت نکرده بودند، ارسال شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار