برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان نیروی انتظامی گیلان در رشت

مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان نیروی انتظامی گیلان امروز در بقعه متبرکه خواهر امام رشت برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی، رئیس عقیدتی- سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ۸۵ نفر از فرزندان دختر و پسر، کارکنان نیروی انتظامی گیلان امروز در مراسمی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به سن تکلیف رسیدن خود را در بقعه متبرکه خواهر امام رشت جشن گرفتند.

او  با بیان اینکه رسیدن به سن تکلیف، آغاز بندگی در برابر معبود است، افزود: با انجام فرایض دینی و احکام شرعی است که می‌توان علاوه بر دفاع از آرمان‌های والای امام و شهدا، همچنین به سعادت اخروی نیز دست یافت.

رئیس عقیدتی- سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان  به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تمام قوا در تلاش اند تا جوانان را از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کنند و نسل جوان و آینده ساز جامعه، وظیفه خطیری در برابر این هجمه‌ها دارند.

همچنین در ادامه این مراسم معنوی، حجت الاسلام سعید مهدوی ، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه رسیدن به سن تکلیف دینی و شرعی، یک موهبت الهی است، گفت: عبادت و راز و نیاز با خداوند موجب رستگاری انسان در زندگی دنیوی و اخروی است.

او  بر بصیرت، بیداری و هوشیاری نسل جوان و آینده ساز جامعه تاکید کرد و افزود: با پیروی از رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت است که می‌توان توطئه‌های شوم دشمنان را که در تلاش اند جوانان را از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور کنند، از بین برد.

همچنین در آیین جشن تکلیف فرزندان کارکنان نیروی انتظامی گیلان، حجت الاسلام علیزاده با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری به سن تکلیف رسیدن این دانش آموزان را گرامی داشت.

در پایان دانش آموزان با قرائت سوگند نامه، متعهد شدند تا با انجام فرایض دینی و الهی به عنوان یک جوان مومن، متعهد و انقلابی، از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
هرگونه تجمع ممنووووووع
بعد بندازین گردن مسافرتها.....