معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به عملکرد خود به رسانه‌ها پاسخگو باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر همکاری شایسته مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با رسانه‌ها، گفت: در این میان از هر نقد سازنده‌ای باید استقبال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح دفتر خانه مطبوعات با تاکید بر همکاری شایسته مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با رسانه‌ها اظهار داشت: در این میان از هر نقد سازنده‌ای باید استقبال شود چرا که انتقاد سازنده راهگشای مسائل و مشکلات است.

او افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به عملکرد خود به رسانه‌های استان پاسخگو باشند و به ویژه دستاورد‌های نظام و دولت را به نحو شایسته‌ای اطلاع‌رسانی کنند.


بیشتر بخوانید


مردانی با دعوت از رسانه‌ها برای حفظ انجسام و وحدت داخلی اضافه کرد: از مهمترین رسالت‌های فعالان عرصه رسانه و مطبوعات ایجاد امید، نشاط، همدلی و هم‌افزایی در جامعه است.

او با اشاره به فرا رسیدن فجر انقلاب اسلامی، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: اصحاب رسانه در این ایام بیش از پیش خدمات و دستاورد‌های نظام را اطلاع‌رسانی کنند.

مردانی همچنین به در پیش بودن دو انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: در این عرصه چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مردمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

او از افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی آسیب‌های اجتماعی در کشور در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و اضافه کرد: رسانه‌ها با تولید محتوا می‌توانند مسئولان را در مهار این آسیب‌ها یاری دهند.

مردانی همچنین پیگیری مطالبات و مشکلات خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه این استان را وعده داد و افزود: تلاش خود را برای رفع موانع تاسیس تعاونی مسکن در چارچوب قوانین و تکمیل ساختمان خانه مطبوعات استان به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.