لزوم تهیه نقشه جامع گردشگری لرستان

نماینده مردم شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های فراوان گردشگری در لرستان نیازمند تدوین و تهیه نقشه جامع گردشگری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،مهرداد ویسکرمی،نماینده مردم شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی  در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری استان می‌توانند یکی از منابع عظیم اشتغالزایی و رونق اقتصادی در سطح استان باشند در حالیکه تاکنون این ظرفیت‌ها مغفول مانده اند.

او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری لرستان اظهار کرد: در طی چند سال اخیر در زمینه آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک اقدامات خوبی انجام شده است که بازسازی باشگاه افسران و ساماندهی باغ گلستان در این راستا انجام شده است.

ویسکرمی بر لزوم تهیه نقشه جامع گردشگری و ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک تاکید کرد و ادامه داد: لرستان بیش از پنج هزار اثر تاریخی دارد و بیش از ۱۰۰ پل تاریخی این استان یکی دیگر از ظرفیت‌های منحصر به فرد گردشگری استان محسوب می‌شوند.

او افزود: به همین منظور تا زمان آزادسازی حرم قلعه تاریخی فلک الافلاک ثبت جهانی پل‌های تاریخی استان نیز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار