در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رشد ۴۲ درصدی بودجه دانشگاه الزهرا در لایحه ۱۴۰۰

رئیس دانشگاه الزهرا گفت: بودجه دانشگاه الزهرا در لایحه سال ۱۴۰۰ حدود ۴۲ درصد رشد داشته است.

مهناز ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بودجه دانشگاه در لایحه ۱۴۰۰، اظهار کرد: بودجه دانشگاه الزهرا در لایحه ۱۴۰۰ حدود ۴۲ درصد رشد داشته است.

او افزود: امیدوارهستیم با ملاحظاتی که برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته شده همه هزینه‌های دانشگاهی در بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شود، چرا که بودجه دانشگاه‌ها در شرایطی امضا شده که افزایش مالی در آن‌ها به ثبت نرسیده بود.

او گفت: دانشگاه الزهرا آمادگی دارد تا از ابتدای سال ۱۴۰۰ مطابق مصوبات ثبت شده تمام قوانین بودجه را اجرایی کند، البته بخشی از این مصوبات به سال ۹۹ بر می‌گردد که به زودی آن را به اجرا می‌رسانیم.

رئیس دانشگاه الزهرا تاکید کرد: تاکنون آیین نامه‌ای در خصوص افزایش حقوق کارکنان غیر علمی و اعضای هیئت علمی به دانشگاه‌ها ابلاغ نشده است، اما به محض ابلاغ آن آمادگی کامل برای اجرایی کردن آن داریم.

او ادامه داد: در حال حاضر تعداد محدودی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام فعالیت‌های عملی خود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دانشگاه حضور دارند و تمام نکات بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود.

ملانظری تاکید کرد: با اینکه معضل قیمت غذای دانشجویی برای دانشگاه‌ها از گذشته وجود داشته  است، اما با حضوری شدن دانشگاه‌ها فاصله بین میزان اختصاص مبلغ غذای دانشجویی به دانشگاه‌ها از سوی دولت و مبلغی که از دانشجویان بابت غذا دریافت می‌شود به علت افزایش قیمت‌ها و شرایط تورمی زیاد خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار