بازگشت زمین‌های یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی روستای قرقچی به بیت‌المال

فرمانده انتظامی فارس از اجرای طرح قلع و قمع کاربری‌های غیرمجاز در اراضی ملی روستای قرقچی شیراز به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در پی مراجعه نماینده منابع طبیعی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی و ایجاد ساخت و ساز غیرمجاز در روستای قرقچی شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از دستور مقام قضائی ماموران به همراه نمایندگان منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعزام و نسبت به اجرای طرح قلع و قمع کاربری‌های غیرمجاز اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح ۶۰۰ هزار متر از اراضی ملی که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود تخریب شد، گفت: کارشناسان ارزش زمین‌های مذکور را یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۱۷ نفر به اتهام اخلال در نظم ماموریت و ممانعت از اجرای حکم دستگیر و روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری در اراضی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار