احداث ۱۶۰ کلاس درس در میبد

سرپرست آموزش و پرورش میبد گفت: ۳۰ پروژه با ۱۶۰ کلاس درس هم اکنون در شهرستان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا کارگر، سرپرست آموزش و پرورش میبد به مهمترین اقدامات از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: از دهه فجر سال قبل تاکنون ۸ هشت پروژه با ۳۶ کلاس درس با زیربنای هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۲۶۰۰۰۰ میلیون ریال تحویل آموزش و پرورش این شهرستان شده و ۳۰ پروژه با ۱۶۰ کلاس درس نیز هم اکنون در شهرستان در دست اجراست.

او افزود: امسال طرح «هر کارخانه؛ یک مدرسه» در میبد کلید خورد تا با مشارکت کارخانجات و واحد‌های صنعتی میبد برای ساخت مدرسه رایزنی کنیم.

محمدرضا کارگر با بیان اینکه شهرستان میبد بیش از ۲۲ هزار دانش آموز دارد، ادامه داد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست آیت الله اعرافی مقرر شد که برنامه‌ای تعریف کنیم که تا سال ۱۴۰۲ هر سال ۱۱ مدرسه در شهرستان ساخته شود که الحمدلله به همت خیرین نیک اندیش میبدی تا کنون بیش از تعداد پیش بینی این امر تحقق یافته است.

این مسئول بیان داشت: توسعه و تجهیز اردوگاه دانش آموزی آیت الله خامنه‌ای بنستان شامل پیگیری و اجرای پروژه‌های آب، برق و گازرسانی از دیگر اقدامات مهم انجام شده در حوزه رفاهی و پشتیبانی است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار