گازدار شدن بیش از ۵۶۰ واحد صنعتی در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۵۶۰ واحد صنعتی در استان گازدار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این مطلب، در خصوص گازرسانی شهری و روستایی در این استان، گفت: تا پایان سال به ۱۰۰ روستا گازرسانی شده و به عدد بالای ۱/۹۹ درصد جمعیت بهره‌مند از گاز طبیعی خواهیم رسید.

او افزود: تمام مناطق شهری به صورت ۱۰۰درصدی از نعمت گاز بهره‌مند هستند و گازرسانی به روستا‌ها ادامه دارد تا استان یزد نیز به زودی در شمار استان‌های سبز قرار گیرد.

میدانشاهی بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ گازرسانی به صنایع استان و روستا‌های صعب العبور باقی‌مانده را در اولویت گاز رسانی قرار داده ایم.

این مسئول اظهار کرد: امسال بیش از ۵۶۰ صنعت را گازدار شده که ۲۶۰ صنعت خارج از بند «ق» بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد تصریح کرد: با هدف مسئولیت اجتماعی در کنار شناسایی ذینفعان، پروژه‌ای به منظور فرهنگ سازمانی تعریف شده که در این پروژه آکادمیک، با شعار اخلاق اسلامی و ارزش‌های انسانی و محور جلب اعتماد سازمانی، تلاش می‌شود تا عملکرد نیروی انسانی را بهبود بخشد.

او با اشاره به خدمت‌رسانی در دفاتر پیشخوان گفت: با تعامل با سازمان نظام مهندسی توانستیم به صورت منحصر به فرد در شرایط کرونا نقشه‌های کاغذی را حذف کرده و نقشه الکترونیک را جایگزین کنیم تا شهروندان به صورت الکترونیکی اقدام کنند که این امر، موجبات رضایت آن‌ها را فراهم کرده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.