آغاز به کار اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی در کرمانشاه

همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در آیین افتتاح ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد که همزمان در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی استان با ظرفیت ۶۰ نفر در مساحتی بیش از ۶ هزار مترمربع به طور رسمی آغاز به کار کرد.

این مرکز با سه رویکرد درمان، Tc و اشتغال با همکاری سازمان بهزیستی و مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

محمدی مدیرکل بهزیستی استان در افتتاح این در افتتاح این مرکز گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده درمان اعتیاد توجه ویژه به مداخلات روانشناسی و مشکلات اجتماعی بوده است و با استمرار درمان نتایج و مطلوب و حمایت از خانواده‌های مددجویان در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: در این مرکز مددجویان در دو نوبت اعم از یک دوره چهار ماه به صورت درمان اقامتی و یک دوره نوبتی ۸ ماه به صورت مراجعه سرپایی درمان می‌شوند.

محمدی همچنین با اشاره به اینکه اشتغال در این مرکز به صورت پایدار در کارگاه‌های آموزش آموزش داده می‌شود گفت: هم اکنون ۱۸ مددجو در این مرکز تحت درمان و آموزش برای اشتغال نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار