آیت الله خاتمی:

دستاور‌دهای انقلاب برای نسل جوان بازگو شود

عضو شورای نگهبان گفت: لازم است با تدوین تاریخ شفاهی بزرگان انقلاب و حوزه، دستاور‌دهای انقلاب برای نسل جوان بازگو شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سید احمد خاتمی،عضو شورای نگهبان روز سه شنبه در دیدار با مدیران رادیو معارف که در ساختمان دبیرخانه خبرگان رهبری در قم برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان برای ناکار آمد جلوه دادن حکومت دینی در تلاش هستند، بنابراین پرداختن به موضوع انقلاب اسلامی امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد: لازم است با تدوین تاریخ شفاهی بزرگان انقلاب و حوزه، دستاور‌های انقلاب برای نسل جوان بازگو شود.

عضو شورای نگهبان قانون اساسی بیان کرد: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از مراجع و بزرگان حوزه در رادیو معارف باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: بهره‌گیری از کارشناسان با تجربه حوزوی، تدوین برنامه بلند مدت، آسیب شناسی برنامه‌ها، استفاده از هنر آیینی، تولید میان برنامه‌های جدید، تبدیل برنامه‌های رادیو به کتاب، کشف و پرورش استعداد‌های جدید حوزوی و تنوع در برنامه سازی و مشارکت مخاطبان در برنامه‌ها امری ضروری است.

رادیو معارف یکی از شبکه‌های رادیویی وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  است که در سال ۱۳۷۷ و هم زمان با سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه(س)، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه‌های مختلف فرهنگ دینی در شهر قم افتتاح شد.

این رادیو  پخش ۲۴ ساعته دارد و  در نحوه پخش منحصربه‌فرد است و متفاوت از همه شبکه‌ها از پخش هر گونه ساز موسیقی پرهیز می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.