آمادگی کامل گمرک آبادان جهت خدمات رسانی به بازرگانان

‎مدیرکل گمرک آبادان گفت: گمرک شهرستان آمادگی کامل جهت پوشش و خدمات رسانی به بازرگانان و مسافران در هنگام برقراری پروازهای بین المللی را دارد.

آمادگی کامل گمرک آبادان جهت خدمات رسانی به بازرگانانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمد رضا پارسا اصیل مدیرکل گمرک  آبادان  دیروز در مراسمی که به مناسبت روز جهانی گمرک برگزار شد گفت:گمرک یک سازمان خدمات رسان به مردم است و با  تمام کاستی هایی که از نظر تجهیزات و امکانات وجود داردسعی می کنیم در انجام وظیفه خود کوتاهی نکنیم همچنین خدمت کردن به مردم افتخار بزرگی است .

او افزود:با حمایت مسئولان شهرستان آبادان توانستیم قدم های خوبی جهت رونق اقتصاد این شهرستان برداریم و درصدد جذب فعالان اقتصادی مجاز هستیم.

پارسا اصیل عنوان کرد:گمرک آبادان آمادگی کامل جهت پوشش وخدمات رسانی به  بازرگانان و مسافران  درهنگام  برقراری پروازهای بین المللی فرودگاه آبادان را دارد.

‎  مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر و قدر دانی از عملکرد گمرکات خوزستان وعلی الخصوص گمركات آبادان و  خرمشهر گفت:گمرک حافظ امنيت مرزها و معيشت مردم است و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و با تلاش شبانه روزی نیروی انسانی توانمند خود ، خدمات قابل توجهی را به مردم  و فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه صادرات و واردات ارائه می نماید.

او ادامه داد: محدوديت های جهانی و اقتصادی به دليل تحريم های ظالمانه و مشكلات كرونا بر اقتصاد كشور ايران اثر منفی داشته است ولی با توجه به نعمت های خدادادی اروندرود و سرزمینی منطقه ، امكان ترميم و شتاب اقتصادی در منطقه آبادان و خرمشهر وجود دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.