پارس آرا شیراز آماده کسب دومین برد در لیگ برتر فوتسال بانوان

دختران فوتسالیست پارس آرا در هفته سوم به مصاف هیات فوتبال اصفهان می‌روند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز جمعه ۱۰ بهمن ماه تیم پارس آرا شیراز میزبان هیات فوتبال اصفهان خواهد بود.

هنوز سالن برگزاری این مسابقه مشخص نشده، اما تیم پارس آرا با توجه به تمریناتی که زیر نظر ستاره زارع سرمربی تیم داشته عزم خود را جزم کرده تا به یک برد پرگل مقابل حریف اصفهانی خود دست یابد.

مریم واعظ بازیکن تیم پارس آرا شیراز در خصوص این دیدار گفت: علی رغم مشکلات همیشگی فوتسال بانوان در شیراز، این هفته تمرینات خیلی خوبی رو پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر پارس آرا امسال، تیم اماده با بازیکنان قدر و با تجربه در ترکیب خود دارد و به نتایج این فصل خوش بین هستیم.

او، بیان کرد:  هیئت فوتبال اصفهان حریف روز جمعه‌ی ما خواهد بود و شناخت کافی از این تیم نداریم، اما با تدابیر سرمربی تیم ستاره زارع، با تاکتیک هجومی به نبرد روز جمعه می‌رویم و با پیروزی زمین رو ترک خواهیم کرد.

بازیکن پارس آرا با گلایه از پوشش خبری بازی بانوان فوتسالیست فارسی در شهر شیراز از سوی رسانه‌ها، تصریح کرد: انتظار می رود تیم ما به عنوان یک تیم لیگ برتری در استان فارس و شهر شیراز، حمایت رسانه‌های استان به ویژه صداوسیما برای پوشش خبر‌های تیم پارس آرا و حتی پویندگان فجر است، چون اگر بازی‌های ما انعکاس خبری نداشته باشد، زحمات بازیکنان، کادرفنی و تیم بی ثمر بوده و نتیجه‌ای نخواهد داشت.

تا پایان هفته دوم این رقابت‌ها تیم پارس آرا با یک بازی کمتر و یک برد و ۳ امتیاز، در مکان سوم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفته و هیات فوتبال اصفهان با ۲ شکست و بدون امتیاز در انتهای جدول گروه قرار دارد.

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، پارس آرا شیراز با نتیجه پرگل ۵-۲ میزبانش کیمیا اسفراین را شکست داد و هیات فوتبال اصفهان ۱۴- یک مغلوب هیات فوتبال خراسان رضوی شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار